när e spelet klart?
Mallex Egna Habbohotel
:lol: efter julennär e spelet klart?
Jaså, är du med på det, eller varför blev du så säker plötsligt?(Chad-Muska @ 25/12-2004 21:12:46)när e spelet klart?
:lol: efter julen
Altså jag vet inte direkt när det kommer släppas men ;) ...
En sak till dino: Vad är sidans Url?
Haha, 5 kr på att det inte kommer gå igenom!
Du kan inte html och CSS.
Hur stor chans har du då att kunna göra ett nytt Habbo Hotel?
Habbohotel är 45% HTML och 5% CSS.
Resten är Perl, PHP, CGI.
Därför.
Asså vad är det ni försöker med entligen in se det kommer inte att lyckas.....
Du förstår inte hur vi gör spelet! :lol:Haha, 5 kr på att det inte kommer gå igenom!
Du kan inte html och CSS.
Hur stor chans har du då att kunna göra ett nytt Habbo Hotel?
Habbohotel är 45% HTML och 5% CSS.
Resten är Perl, PHP, CGI.
Därför.
detta kommer inte att lyckas eftersom:
1. det liknar ett fattigt pokemon spel.
2. det kommer inte bli populärt.
så vem skulle vilja spela det???
jaså? se hur det går?
Atså om ni har några synpunkter som typ Det kommer ej att funka så shit i att skriva sånt okej :angry:
------------------------------------------------------------------------------------------------
Föresten så shiter jag väll i om habbo är bla bla Det här är inte habbo <_<
------------------------------------------------------------------------------------------------
Man måste låta andra säga sina åsikter, annars kan man inte driva ett onlinespel...Atså om ni har några synpunkter som typ Det kommer ej att funka så shit i att skriva sånt okej :angry:
ehh jag vill jobba där
jag gör redan det :lol:
Va jobbar där..det gör du väll inte om du inte är micke
Gör ni det verkligen i Gamemaker, jag menar, det finns ju ett oändligt antal amatörspel gjorda i Gamemaker, finns det något som gör erat spel unikt?
Jag har ändrat grafik så no more pokemon
Ni kan även besöka våran hemsida:
Jo det måste man men mallex jobbar jätte mycket med det! Och det kan bli jobbigt för han! <_< Han gör det bästa han kan! Och jag ger malklex tips klagomål mm... Hur ser grafiken ut nu mallex? Kan du ge en bild eller något?(nebbig @ 26/12-2004 17:14:15)Atså om ni har några synpunkter som typ Det kommer ej att funka så shit i att skriva sånt okej :angry:
Man måste låta andra säga sina åsikter, annars kan man inte driva ett onlinespel...
jag tror sidan kommer bli grymmt bra :cool:
kunde jag få va med eller??
Okey... men då ångrar jag mej...Jag har ändrat grafik så no more pokemon
Kan jag vara med igen?
NÄR GJORDE DU DET!? SVARA! hehe LåL(Wacko @ 27/12-2004 16:57:04)Jag har ändrat grafik så no more pokemon
Okey... men då ångrar jag mej...
Kan jag vara med igen?