Jag har laddat ner en fil för att ta bort censuren, men hur aktiverar man det? :cool:
Censuren
↗ till inläggetJag har laddat ner en fil för att ta bort censuren, men hur aktiverar man det? :cool:
Lol Vad har du för nytta av den?
↗ till inläggetJag har laddat ner en fil för att ta bort censuren, men hur aktiverar man det? :cool:
Vad är en censur??? :huh:
perverst... :visslar:
Ja vad har man för nytta av den :lol:
Man kan bli tex KÅT ast man blir nog inte det.
man klickar på patchen och sen patcha
↗ till inläggetJa, man blir det när dem inte har nåt mellan benen..Man kan bli tex KÅT ast man blir nog inte det.
↗ till inläggetMan kan bli tex KÅT ast man blir nog inte det.
hmm fattar ej... du pratar ju ur rövhålet.......
Det syns ju inget :lol: :lol:
↗ till inläggethur gör man när man patchar?man klickar på patchen och sen patcha
A...ja ska faen också ta bort censuren, men vad blire för skillnad när dom pökar då? Tare bara bort suddet när dom duchar eller ;) . faen ja tänkte att sex scenen blir lite annorlunda kanske? :D
*Dubbel*
Du kan ladda ner en fil precis här.
Du packar upp filen och lägger den sedan i C:\Mina Dokument\EA Games\The Sims 2\Config
Starta sedan spelet och kolla på dina ocensurerade simmar.
får man prata om att ladda hem grejer på fuska?
Ja, man får prata om att ladda ner saker, men inte olaglig nerladdning.
Du kan ju alltid testa att läsa Read-me filen.
kära nån! gör såhär: skriv move_objects on och sen låt dom dusha, sen när de är mitt i dushen, sälj dushen, var noga med att SÄLJA den, inte flytta.. så e de nakna tills de sätter på sig kläder. och ingen märker nåt ju..:D simmarna e lite korkade