Jag undrar om ni har gamla minnen från Fuska.se.
Jag tror att många anser detta som en onödig tråd men det tycker inte jag.
Jag hette Bulbasaur först och var lite nervös att börja skriva.
Mitt första inlägg var nog i Gameboy Forumet.
Jag undrar om ni har gamla minnen från Fuska.se.
Jag tror att många anser detta som en onödig tråd men det tycker inte jag.
Jag hette Bulbasaur först och var lite nervös att börja skriva.
Mitt första inlägg var nog i Gameboy Forumet.
kom i håg ner ja var n00b och skicka in goggle bilder på ava tävlingar.......
↗ till inläggetJa, jag kommer ihåg när du började bli bra på avatarer och då var DiabloFire en bra Konkurent till mig.kom i håg ner ja var n00b och skicka in goggle bilder på ava tävlingar.......
diablofire va shysst men han e inte ine längre....
aaah gamla tider.... på fuskarna.nu första gången i N64 forumet... Joy hetetr Jojjoboy då och har vaar typ inte snäll då =/
fuskarna.nu ägde hårt <.<
LoL phpBB :)
Jag kommer ihåg när jag hette Inidanen...det är nog inte så många som kommer ihåg mig från den tiden.
Gammla tider från fuskarna.nu älskade dem och bästa forumet med phpBB ahhh vill skruva tillbaka tiden ända dit när 0013 och joy och dem andra var med jag hette då cobra.
Jag kommer ihåg när jag varje dag låg etta på dagens topp tio författare.
Då var 0012 här.
Jag hette Först Playstation_Suger och Jag fattade inte mycket om fuska men jag lärde mig Så småning om. Det var mycket mindre Forum på den tiden
ee ja för då hette jag '''jocke'''när jag alltid skrev i gb forumet :P sen orkade inte jag va medlem längre så jag skrev att pkmn var för töntar men jag menade det inte då fick jag typ en varning av dannie så jag gav tillbaka då köpte jag en sak man kunde sno FM och jag lyckades sno 300 fm då testade jag sno av en annan 2000 men misslyckade då hade jag runt 3100 fm minus <_< sedan skrev jag mycke men nu har jag + fm ^_^ nu tycker jag fuska.se äger
Om man ser mitt medlemsnummer så märker man att jag vart medlem länge
oj 25 jag då?7682
oj 25 jag då?7682
4899 (direkt på gränsen till 4900 :P ).
Jag såg inte Fuska.se som mer än ett N64 forum då.
jag har medlemsnummer 50 och 0012 25 fasst jag har vart med längre än han(tror jag :blink: ) för att det har varit flera olika sidor... föst fuskarna.nu sen en annan fuska.se utan poäng sen den här i 3 olika former
Minnen ?
Jovars, när jag blev bannad från fuskarna.se var härliga tider.
0013 först var det fuskarna.nu då var du medlem innan mig därför jag läste ditt inlägg första gången och sen blev jag medlem sen så blev det fuska.se då började alt om sen alla tjatade för att fuskarna.nu var finare än fuska.se sen så bytte admin tillbaks till fuskarna.nu fast namnet blev fuska.se och så var det phppB forum då blev jag kanske medlem innan 0013 .Sen blev det IPB forum
↗ till inläggetHehe, jag minns dig, "Indianen". (;Jag kommer ihåg när jag hette Inidanen...det är nog inte så många som kommer ihåg mig från den tiden.
Jag minns när fuskarna.nu var helt i svart och rött... det var ungefär 3-4 år sen om jag inte minns fel... (=
Sen har jag sett fuskarna.nu och fuska.se i alla dess former, men blev inte medlem förrns på det poänglösa fuska.se tiden.
ehm 2001 var sidan blå x.X
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in