↗ till inläggetsorry för dubbel post men jag har slängt ut zonix och gör ja da till vice leedare och byter namn på klanen till night's hawks
:( Synd.. Men jag ville ändå inte va med längre..
Ska joina Pink Plz då jag får combat 45 :cool:
↗ till inläggetsorry för dubbel post men jag har slängt ut zonix och gör ja da till vice leedare och byter namn på klanen till night's hawks
:( Synd.. Men jag ville ändå inte va med längre..
Ska joina Pink Plz då jag får combat 45 :cool:
Sparka vice ledaren det va inte bra...
Zonix:Han klarar sig inte utan en medhjälpare!
↗ till inläggetSparka vice ledaren det va inte bra...
Zonix:Han klarar sig inte utan en medhjälpare!
Whatever.. Han sparka mig. Jag får vell va en ensam varg :lol: Han la JaDa (Tatainti) som vice ledare
japp och jag ångrar mig inte.
och jag ska införa typ en annan sak men det är om alla i night's hawks går med på det. :D
sorry för dubbelpost igen men 0035: vad kan du göra åt det då :P
↗ till inläggetjapp och jag ångrar mig inte.
och jag ska införa typ en annan sak men det är om alla i night's hawks går med på det. :D
och vad ska det vara
min andra kompis appel11 vill joina han e comb lvl 38
Min kompis på level 70-80 som heter calippo kanske vill va med
heter han .. calippo the smith ?..
↗ till inläggetbara calippoheter han .. calippo the smith ?..
Varför Blir Vi som är Medlemar i DEVILS PACK kallade FÖR n00bs pack? :cry:
↗ till inläggetsorry för dubbelpost igen men 0035: vad kan du göra åt det då :P
Be x0t skicka några som följer efter dig tills du tröttnar! Eller så kan jag göra det själv!
Tutankoopa:För att man ska gå med i Pink plz! Och ni har bara n00bar i er klan hahahaha! Varför inte joina PINK PLZ?
PINK PLZ! Den bästa klanen i RS!!!!!!!
0035: du tycker att detta var misslyckat då undrar jag hur du är men som sagt var.
men du ta inte illa upp men jag ska fixa en sådan stor trupp att vi får ut er ganska fort och jag ska göra det om det så tar halva livet på mig.
förresten om du gillar att kalla en massa saker för noobs så kanske du är rädd för att du är en noob.
ps. vi heter varken noobs pack eller devils pack men ni får säga till om ni vill att vi ska heta devils pack eller inte men för mig kvittar det om vad vi heter bara vi heter något coolt.
ps igen.jag tycker att vi ska ha world20 som officiell värld och mötes palts tja kanske slottet i falador world20 lördagar kl:12 eller vad tycker ni?? :huh:
Jag kanske skulle var med i klanen ifall det var lite bettre spelar (lvl 19 snälla?)
Förästenn kommer ni babra att bli dödade allihop, träna tills åtminstone lvl 50
obs, är i lvl 64
↗ till inläggetMen du var väll Ledare Här Förut?sorry för dubbelpost igen men 0035: vad kan du göra åt det då :P
Och Vet du vad En n00b är för någo? :evil:
bra sagt tutankoopa
0035:är du avundsjuk lr eftersom du vill styra och ställa en massa här igen det är inte mitt fel att du slutade i den här klanen.
vad tycker ni att klanen ska heta (jag bryr mig inte om vad 0035 tycker)
devil's pack eller night's hawks
och den där saken jag tänkte införa var att alla i klanen får bestämma lite mer men det är jag som bestämmer mest och sen kommer ja da.
xiao-x:klart att du får vara med om du vill sa du att du var på lv64?
n00bs pack borde ni heta..
gillar ni det namnet så mycket??? :D
Ja, stämmer in på er mycket!..
så du menar att du gillar noobs pack det namnet så döp din egen klan till det noob
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in