Presidenter, statsministrar och andra politiker framför ju sina åsikter till folket och försöker vända dom att tro på det dom säger. Det är väl ungefär det som allt går ut på här också. Verkar dock mest som att vi antingen är kommunister eller moderater. Allra mest tycker jag det handlar om invandrares bråkighet, vilket jag tycker är helt fel btw. Jag tror ingen här riktigt har vänt på någons åsikt. Det verkar mest som att vi försöker "äga" varandra, och dra över tioåringarna till våran sida. Å andra sidan är det en hobby i sig själv.
Lesbiska/homosexuella
jag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella
(när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller
hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte
adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på
min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt
tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han
fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds
som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt).
d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på
det samma könet, dom vill bara testa hur det är.
så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!!
vi är ju alla människor!!
;)
tror nog att alla har klart för sig vad jag tycker vi det här laget.....
nödvändigt vetande: Av de gamla grekerna och romare så ansågs homosexualiteten som den högsta kärleken, för kvinnan var inte jämmnsälld mannen.....
↗ till inläggetjag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella
(när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller
hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte
adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på
min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt
tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han
fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds
som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt).
d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på
det samma könet, dom vill bara testa hur det är.
så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!!
vi är ju alla människor!!
;)
Jag tror nog du stötte på en pedofil och inte en s.k "ultra homosexuell"
↗ till inläggetJag vet att du inte sagt att jag är sjuk i huvudet, men det finns säkert andra knäppisar som tycker det.OK, det var fel att använda ordet "fostras".
Jag har inte sagt att du är sjuk i huvudet.
jaja pedofil då det e bara nån som har sagt att det hette ultra homosexuell till mig
:bah:
föressten kan det inte varit en pedofil han är lika gammal som mig.hans mamma kommer ofta in till oss gråtande och behöver prata ut för han bara ignorerar henne.jobbigt att det måste finnas såna typer.
NEj de ska inte få adoptera barn, jag tycker inte ens de ska få leva i sverige. Förbjud alla homosexuerier eller vad det heter!!!
Det är en sjukdom (hjärnskada) och borde inte få finnas, men korkade sverige tillåter ju allt...
På vilket sätt stör det dig att folk springer runt med en "sjukdom" ? :huh:
↗ till inläggethrm vadå för åtgärder?
De får åka te nått land där homoAdop är tillåtet å bo där :zzz:
Alla människor är lika värda !
↗ till inläggethrm vadå för åtgärder?
Sverige till exempel :)
↗ till inläggetNEj de ska inte få adoptera barn, jag tycker inte ens de ska få leva i sverige. Förbjud alla homosexuerier eller vad det heter!!!
Det är en sjukdom (hjärnskada) och borde inte få finnas, men korkade sverige tillåter ju allt...
Det är en sexuell läggning, ingenting annat. Helt enkelt vilket man föredrar.
nej det är en skada!
men tänk dig själv om du var barnet, vilket h*lvete till liv... retad hela skoltiden m.m.
↗ till inläggetnej det är en skada!
men tänk dig själv om du var barnet, vilket h*lvete till liv... retad hela skoltiden m.m.
Ja, men för att göra det till en normalitet så måste några börja med det. Så har det varit med allting, några måste offra sej lite för the greater good.
Sen så finns det, tack o lov, inte idioter som du i varenda skola som retar barnen. Finns förresten inget att reta dem för.
men Xade har en poäng, det är större risk att bli retad i skolan om man har homosexuella föräldrar, eftersom alla inte anser det vara normalt. Alla tycker inte som du jellyfish. särsklit mindre barn som inte förstår allt så bra.
-Har du två pappor ? haha du e ju helt konstig, man kan bara ha en mamma å en pappa, sådeså!
- Buhu....
↗ till inläggetmen Xade har en poäng, det är större risk att bli retad i skolan om man har homosexuella föräldrar, eftersom alla inte anser det vara normalt. Alla tycker inte som du jellyfish. särsklit mindre barn som inte förstår allt så bra.
-Har du två pappor ? haha du e ju helt konstig, man kan bara ha en mamma å en pappa, sådeså!
- Buhu....
Som jag sa, ska det bli en normailitet så måste några börja ta de första smällarna. Så har det varit i alla tider, med i stort sett allt nytt.
vem ska ta dom då, jag tror inte direkt att det finns frivilliga....
Homoadoption är en självklarhet.
Varför f*n skulle inte dom få ha barn?
Som Jellyfish sagt; dom har ju inget att bli retade för.