💬
Logga in
Fuska.se

Parlamentet

110 svar · startad

Jag menade att vi skulle ringa ett samtal till Gjooran Pjearson *Förvånad rolig min*

20 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #82

jaha smart ide det väldigt väldigt smart! <_< (på skoj som alla vet redan tror jag så på riktigt är jag inte arg)

Fråga3: vad är 50 cent?

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

50 cent är....50 cent. 50 cent kan inte bli mycket annat än 50 cent. Är det ett kodnamn kanske?

"49 cent anropar 50 cent. Kom in 50 cent."

"50 cent här. Målet närmar sig dollarn. Var beredda."

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #84

50 cent är väll en sån dära kille med 50 cent i fickan som skriker f*ck

Nej, det är han som gungar upp och ner i en club låt.. plxx, tro mig.

21 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #86

aha B) *cool*

Eller så är det han med krullhåret jag såg på macken igår, men han hade strumbyxor och blusen uppknäppt så man såg det mesta.

Jag tog ledigt resten av dan, eftersom det bara var matrast, jag menar klockan var inte ens 12..

22 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #88

ja han på macken har jag också sett han med 50 cent i fickan som skriker svärord.Och hans stora blommiga strupbyxor kommer jag ihåg!

50 cent... Motsatsen till det i sverige är väl 50 öre? Det är väl för fasen bara leta upp en 50 öring så är allt löst.

Men visst är väl det problem med 50 öringar nu förtiden. Förr fanns det 1 öringar och 20 öringar och nu... finns det den där jäkla 50 öringar. Jag får biceps anfall snart av att få se sådant!?!

*Frustar*

Nivå 11 · Veteranfuskare

50 öre är dyrbart. Jag har sett en man som betalade 3 kr för att få en 50 öring.

Michael Persbrandt?

Han gjorde en del konstiga saker när "ni vet vad hände".

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #92
↗ till inlägget

50 öre är dyrbart. Jag har sett en man som betalade 3 kr för att få en 50 öring.

...........jag såg en som inte betalade nånting för att få 50 öre cool B)
23 Mar 2005
↗ till inlägget

Michael Persbrandt?

Han gjorde en del konstiga saker när "ni vet vad hände".

Ööhh... :huh:

Mja.. Min intelligens försvann under ett Överlevnads Läger då min far var Scout och skämde ut mig. Jag kommer fortfarande de "blöta" nätterna... *Ryser*

Så jag förstår inte ^_^

24 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #94

Fråga 4:vad tycker du om graffity?

Om alla gillade Picasso, varför hatar då nästan alla klotter? <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare

n-n-nee

25 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #97

mm det är konstigt klotter är ju bara kultur på stan om det inteb hade varit klotter på stan så hade det ju bara varit fula svarta väggar men om jag hade gått fram till göran persson och frågat vad tycker du om klotter då hade han sagt dåligt men om jag frågar vad är din favo färg så hade han nog inte svarat svarta smuttsiga väggar i stan fast han hade nog int heller svarat graffity väggar i stan men men..........det blir ju färg med klotter kultur...........kultur

↗ till inlägget

mm det är konstigt klotter är ju bara kultur på stan om det inteb hade varit klotter på stan så hade det ju bara varit fula svarta väggar men om jag hade gått fram till göran persson och frågat vad tycker du om klotter då hade han sagt dåligt men om jag frågar vad är din favo färg så hade han nog inte svarat svarta smuttsiga väggar i stan fast han hade nog int heller svarat graffity väggar i stan men men..........det blir ju färg med klotter kultur...........kultur

Det måste jag hålla med om...

Tänk er om man satte i några öl i Måns Möller, fasen vad han skulle springa runt och leka med sin "spray-burk" och den andra spray-burken i andra handen ^_^

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #99

och sprayat med stor text på sergelstorg ROWYN SuGeR

Senast ändrad:

↗ till inlägget

och sprayat med stor text på sergelstorg ROWYN SuGeR

Jag försöker låta bli att suga... men tack för "omtanken". Klubbor kan ibland vara lite smaskiga, men inte för ofta ^_^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in