Håller helt med Jelly, o där ser du Rocko..Man får inte en varning för o skriva sex :P sålänge det är ett bra och moget samtal
Kärlek Mm
Tja...För mej själv går det väll inte så bra me kärleken....Visst jag är kär i några få stycken men är dom kära i mej?Nä då...det är några tjejr som är kära i mej som hela tide tittar på mej i lektionerena...väldigt störande....Aja...man kan inte altid ha tur i kärlek ;)
Tur o tur..Man får väll jobba lite för kärleken osså..Flickorna kan väll inte bara komma springande runt ens ben som ett gäng hundar heller..Eller jo dom kan ju men :P
↗ till inläggetTur o tur..Man får väll jobba lite för kärleken osså..Flickorna kan väll inte bara komma springande runt ens ben som ett gäng hundar heller..Eller jo dom kan ju men :P
Ja kan kan dom ju:P
Visst arbetta ltie grann kanske fast det är int ejag de bästa på precis...
försöker va schyst och så....jaja jag är ju de men det går ändå inte särsklit bra iaf
Det bästa e o va sig själv. Ta det lugnt o bara ha kul med personen man gillar. Brukar funka bäst så. Iallfall för mej.
↗ till inläggetDet bästa e o va sig själv. Ta det lugnt o bara ha kul med personen man gillar. Brukar funka bäst så. Iallfall för mej.
Jag är mig själv...jag har kul och är lugn och så...men det funkar ändå inte :P
aja hon jag gilalr har ändå en kille...fast man kan alltid försöka bli vän med henne så om hon gör slut me han så e man redo.
Sex är naturligt inget fel att säga det ordet fast dem som går typ under 6:an får inte veta så mycket .
↗ till inläggetDe där va inte särskilt kul..
Tror fortfarande på 10..Kanske 11..
jag är 15 och cobraz jag har inte ens gamecube vafan ´skulle jag då svara på en tråd i gamecubeforumet
Pimpmellanmjölk g0es hypercassanova BLING BLING.
Antaglingen var det där spamm eller så var det nog det konstigaste jag hört i hela min medlemskap på Fuska.se
↗ till inläggetJag tror på 6.De där va inte särskilt kul..
Tror fortfarande på 10..Kanske 11..
Nja..Men iaf, back to topiC? ;D
Nu har man gått o kärat ner sig igen..Baah :P
orkar inte citera...
men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!!
det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!!
hon går runt och frågar:
-HEJ!!!
VAD SKA DU GÖRA IDAG??
O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så...
sedan när man pratar om kärlek med henne...
tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!!
hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!!
↗ till inläggetorkar inte citera...
men det där med o va schyst o det ta det inte på för mycket allvar!!!
det fnns en i min klass som går runt te killarna(hon e kär i typ 18 tycken killar från både A o B klassen!!
hon går runt och frågar:
-HEJ!!!
VAD SKA DU GÖRA IDAG??
O en massa anat som o hjälpa dem med en massa grejer och sedan stajla på sporter¨och så...
sedan när man pratar om kärlek med henne...
tillexempel sanning o konka och man ställer en fråga te henne så blir hon helt röd!!!
hon e så jäv*a ful ich feeeeeeeeeeeet och jooooooooooobbiiiiig!!!
sanning o konka!?!?! i vilket århundrade lever du i ????
Jag har världens snyggaste tjej som jag är ihop med. Alla killar ville ha henne men jag fick henne!
tur för dej....
Disco imorrn ska spana lite då.
ha så kul.... o lycka till.............
↗ till inläggetDisco imorrn ska spana lite då.
Konsert den 30 april..ska ragga upp nån då ;)
Inte kär i nån just nu, är kompis me de flesta tjejerna i klassen.