Tjo, Jag ska fylla år nu på Fredag, och undrar om XboX är bra, tänkt önska mig det, sen kan ni rekomodera några spel :) som jag kan köpa till :D :lol:
Fylla År
köp en AR, jag har en till GC & det äger
Vad är AR? och vart får man tag på en sådan sak:P?
Jag tycker du ska önska dig NDS.Om du är Nintendo fantast alltså.Men Xbox är helt ok också.Star Wars Battlefront är asballt tycker jag. :D Men om du gillar sport så är ju SSX 3 något för dig.
!Grattis i förskott :kung:!
man ska inte gratta i förskott (betyder otur) men köp gamecube sen timespliters spel eller så var det xbox och timespliters..
Tror du på skrock?
Köp Halo 2! Det bästa man kan köpa till Xbox!
En av den bästa kan man säga...
↗ till inläggetAR = fusk till en konsoll, man typ skriver in koder till ett spel så händer olika sakerVad är AR? och vart får man tag på en sådan sak:P?
Köp till Fifa street.
↗ till inläggetFable är ett måste.Tjo, Jag ska fylla år nu på Fredag, och undrar om XboX är bra, tänkt önska mig det, sen kan ni rekomodera några spel :) som jag kan köpa till :D :lol:
↗ till inläggetVad gör man på Fable? Är det roligt? ;) Förklara lite :P hehe. Gillar Action och RPG & Äventyr spel =)Tjo, Jag ska fylla år nu på Fredag, och undrar om XboX är bra, tänkt önska mig det, sen kan ni rekomodera några spel :) som jag kan köpa till :D :lol:
Happy Birthday to you,happy birthday to you,happy birthday dear zourcE!Happy Birthday to youuuuuuuuu!!!! :gitarr: :kung:
Är det redan fredag? neee det kan de ju inte va? eller har jag varit i dvala?
Freda!!!Det är idag!
↗ till inläggetHehe :lol:Happy Birthday to you,happy birthday to you,happy birthday dear zourcE!Happy Birthday to youuuuuuuuu!!!! :gitarr: :kung:
Danke ^^
Danke? :huh:
↗ till inläggetAR = Action Replay <_<Vad är AR? och vart får man tag på en sådan sak:P?
happ