jag har skickat in en recension men den har inte kommit än .. å d va rätt så länge sen jag skrev den .. en fråga: VAR ÄR DEN? :P <_< :blink:
Recension
Antingen blev den inte godkänd eller så har Crona inte kollat alla inskickade recensioner.
Har du fått ett PM om den blev godkänd eller ej?
Ok... nej det har jag inte fått... :(
HAHA! :D
Jag skickade in en Turtles II (NES) recension för flera veckor sedan men jag har inte hört något.
hallå? kan nån fixa det eller? :blink:
↗ till inläggetOk... nej det har jag inte fått... :(
Då har Micke inte kollat än.
jag har sickat in ett fusk till zelda minich cap för nån månad men jag har inte fått nåt svar om den blev godkänd eller inte
↗ till inläggetOk... men då får du säga till honom :P Tack ändå :DOk... nej det har jag inte fått... :(
Kanske har "Micke" tröttnat på att hålla igång sidan =P
Nej jag vet inte.... Är du inne så ofta nu för tiden Admin?
↗ till inläggetHan var inne idag.Kanske har "Micke" tröttnat på att hålla igång sidan =P
Nej jag vet inte.... Är du inne så ofta nu för tiden Admin?
Recensioner läggs in dagligen, likaså fusk och nyheter. Så med största sannolikhet så har inte era recensioner blivit godkända ifall de inte finns med på sidan.
Men varför inte sätta in några medhjälpare som kan läsa recensioner/fusk/nyheter (...) och godkänna dem etc..?
Skulle underlätta en stor del av ditt arbete...
Den funktionen kommer ev senare..
jaa det skulle vara bra
Jag skulle föreslå 5 st medhjälpare som godkände fusken och dom 5 skulle vara dom mest aktiva på fuska.se för då skulle fusken & recensionerna bli godkända blixt snabbt!
↗ till inläggetJaaaaaaa :cool:Jag skulle föreslå 5 st medhjälpare som godkände fusken och dom 5 skulle vara dom mest aktiva på fuska.se för då skulle fusken & recensionerna bli godkända blixt snabbt!
Personen måste vara mogen och kunna se skillnad på en hyfsad recension och en riktigt dålig/kort också vidare.
Skumt att man inte fått tillbaka ett "automatiskt meddelande då"
jaa man ska ju få meddelande om det inte godkänns <_<