Känn er blåsta det hette Xbox360 inte Xeon
http://www.idg.se/ArticlePages/200505/13/2...G.se593.dbp.asp
Ja det är inte falskt
Ja det är faktist sanning!
Känn er blåsta det hette Xbox360 inte Xeon
http://www.idg.se/ArticlePages/200505/13/2...G.se593.dbp.asp
Ja det är inte falskt
Ja det är faktist sanning!
Jag visste om det. Läste det i tidningen. Kankse ska köpa det om det värkligen är så bra.
Godmorgon, får det var en latte med hasselnöt? -.- Det har jag vetat sen flera månader tillbaka, fel forum btw. *Flyttar*
Blåst är du själv, Radivax. Köpt ny cykel? Verkar ju ränna runt som en dåre.
Sitt bänkade klockan 22.00 ikväll!
Jag missade programmet :(
// Waddis :gitarr:
Jag såg det där programet och Xbox 360 var ju coolt, jag funderar på köpa ett sånt om det kommer till Sverige.
↗ till inläggetSamma här :(Jag missade programmet :(
// Waddis :gitarr:
Handlade det programet om hur det ska se ut eller?
Dem visade hur xbox360 såg ut fast jag missade programet :( va hos min kompis han tvingade mig och va kvar :(
Så stor sak är det inte. Man får ändå reda på det när det kommer ut. :P
↗ till inläggetnär tror ni när xbox 360 kommerSå stor sak är det inte. Man får ändå reda på det när det kommer ut. :P
Det finns rykten om att den kmr i år i november.. ;>
tror det släpps i början på nästa år...
Jag tror också att den kommer att släppas nästa år nå'n gång, eftersom att ingen skriver så mycket om den...
Efter en stund att googla runt hittade jag lite fakta om den , den kommer kosta ca 3000 och kommer troligen vid hösten år 2005. Läs mer Här!!
www.xbox360.se.
Hoppas den är region fri
↗ till inläggetLåter bra. Kanske ska köpa den istället för Ps3. :PEfter en stund att googla runt hittade jag lite fakta om den , den kommer kosta ca 3000 och kommer troligen vid hösten år 2005. Läs mer Här!!
↗ till inläggethoppas den kommer på novemberSå stor sak är det inte. Man får ändå reda på det när det kommer ut. :P
tycker att det är för tidigt att släppa nästa genarationens konsoll.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in