↗ till inläggetJa, det hade jag också gjort....Huvudsaken man har föräldrar...vad snackar du om mobboffer. sluta snacka skit. jag skulle visst säga så om jag ahde homoföräldrar
Lesbiska/homosexuella
mm många skulle bli överlyckliga om man fick 2 pappor som föräldrar. tänk bara på de barn i världen som saknar familj
jag tror vi är fixerade av vad vi tycker och inte vad barnen tycker.
↗ till inläggetZdravo jag är ärlig nu.Där sa du något bra och tänkvärt!!!
Du verkar smart.
Det var min personliga åsikt jag uttryckte och jag upptäckte att du redan hade skrivit samma sak för två månader sen.
Det var inte för att fjäska jag skrev utan för att jag vill uttrycka min åsikt.
↗ till inläggetDet inlägget står i början av den här tråden.Ja, jag vet. Jag var också ärlig. Jag har läst dina inlägg i olika trådar och jag tycker att de är kloka.
Jag kommer inte ens ihåg att jag har skrvit det ;)
↗ till inläggetjag tror vi är fixerade av vad vi tycker och inte vad barnen tycker.
Jo i och för sig, men vi kommer ju påverka våra barn mycket också
↗ till inläggetMina föräldrar påverkar inte mig i alla fall.jag tror vi är fixerade av vad vi tycker och inte vad barnen tycker.
Gör dina det capone?
De säger ju en hel del, i alla fall min farsa. Jag blir inte påverkad. jag är snäll :P men min storebror blir för påverkad <_< (Xade).
↗ till inläggetStackare.De säger ju en hel del, i alla fall min farsa. Jag blir inte påverkad. jag är snäll :P men min storebror blir för påverkad <_< (Xade).
Säg till far din att inte prata så mycket då?
Spelar ingen roll det biter inte på mig. Dessutom snackar han inte så mycket nu, men Xade fick i sig för mycket... <_<
↗ till inläggetJag tror dig.Spelar ingen roll det biter inte på mig. Dessutom snackar han inte så mycket nu, men Xade fick i sig för mycket... <_<
Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter
↗ till inläggetMen det finns ju ändå vissa undantag där föräldrarna faktiskt måste få säga till.Jag tycker i huvudtaget inte föräldrar ska säga så mycket, låt barnet utveckla sina egna åsikter
Börjar barnet hålla sig till rasister + snusa och knarka
så måste ju föräldrarna få säga till.
man slipper allt de här tjafset om man bara förbjuder homosexuella att skaffa barn.
Om ett barn har homosexuella föräldrar som det ser upp mot så kanske barnet också blir det.
homosexuell är inget man blir, det är något man är
Man kanske borde börja investera homosexuella skolor. Men det nlåter inte som något som kommer att hålla.
@Liquid Silk Homo-skolor? Förlåt mig, men jag förstår inte poängen av det, skulle du kunna förklara?
Att om man har föräldrer som är homo. Så ska dom kunna vara i skolan utan att bli mobbade. Utan i den skolan är allas föräldrer lesbiska eller bögar.
vilket resulterar i att du blir 400 gånger mer mobbad, minst. eftersom nu går du ut öppet om det, annars kan du hålla käften bara.