Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

Okej jag har inte läst alla inlägg så jag kanske upprepar mig om någon har sagt detta..

 

Homosexuella har en överdos av antigen manliga eller kvinnliga hormoner, en lesbisk kvinna har en överdos av manliga hormoner och etc. tekniskt sett skulle man kunna "bota" homosexuallitet som är något man föds med... men det är högst onaturligt att diverse djur är homsexuella beror på samma sak..

 

Jag kanske låter som värsta skitstöveln som säger att homosexualitet kan botas som en simpel sjukdom, om man nu uppfan ett smart sätt att öka de hormoner som behövs, så skulle ändå personen ifråga behöva ställa sig frågan " vill jag vara homosexuell "

 

Om två män/kvinnor uppfostrar ett barn kan leda till problem, men det är också bara spekulationer det finns inget tekniskt bevis på att en mans par inte skulle kunna uppfostra ett barn lika bra, om inte bättre en något annat par. Däremot så får inte barnet en fysisk mamma eller en fysisk pappa, utan två föräldrar av samma kön.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar vad du mennar men du får tänka mer generellt än att man är en man om man har hår i fejan.. eller muskulös det är ingenting.. det är inte utsendet jag syftar på det är en överdos av en speciell sorts hormoner, inte manliga hormoner bara sådär... överdosen påverkar kroppen och om det nu var en kvinna attraheras av andra av samma kön... eller bådera.

 

De behöver inte bete sig manligt för att vara homsexuella, eller homsexuella män behöver inte bete sig kvinnligt, men i vissa fall blir det så. det är det inget fel på och det finns ingen anledning att stoppa dem från att gifta sig, eller för något annat för den delen... varför skulle man straffa dem för att de är annorlunda?

 

Det är Katolikiska fanatiker som vill mest ge sig på Homosexuella, fast de är helt sjuka i huvudet de ville ju bannlysa Harry Potter också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Många tjusiga omskrivnigar i det inlägget.

 

Allvarligt talat varför är xade så, katolsk. Varför inte vara lite mer öppensinnad och vara glad över att vi är olika.

 

klart man ska vara olik på vissa sätt. men inte i sexuell läggning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inget emot dom. Om dom nu inte är intresserade av folk i motsatt kön, så varför tvinga dom att bli kära i de som dom inte gillar? Xade, om nu det var så att de flesta var homosexuella, och du heterosexuell, och du inte skulle vara accepterad av samhället för att du var anorlunda, och tvingas att gifta dig med någon av samma kön, hur skulle det då kännas? Jag tycker att man borde låta dom tycka som dom vill.

Redigerat av kola king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...