Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

...forumets idioter har talat.

Det är inget fel i att vara bög, vafan gör det om man kn*llar någon i rumpan istället för fittan? Sorry om jag använder lite grova ord här, blir bara förbannad.

Ja, okej. NI tycker att det är äckligt. Okej, finns det inte viktigare saker att bry sej om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Argh, ja blir äcklad på alla er idioter här som inte kan låta folk älska den personen dom älskar!

Hur skulle ni själva känt om ni hade älskat någon, men att ni inte hadde fått det för att det var "fel" som ni nu kallar det. Ni e svin!

O det här med att man måste ha en mamma och en pappa för o bli uppfostrade rätt..Tänk på dom som mister en av dom..Dom klarar sig väll ändå?

 

Dessutom, är det inte bättre att ett barn blir adopterat. Kommer till föräldrar o kan växa upp..Istället för att antingen dö, eller bli prostutierad?

 

Alltså har jag absolut inget imot homosexuella!

Redigerat av Poff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad har ni emot homosexuella egentligen? Förutom att ni tycker det är äckligt? Jag tycker min granne är äcklig, men inte vill jag skicka ut honom ur landet...

 

 

allt! jag såg lite av vi i femman, det är skamligt att en homosexuell får hålla i det

 

 

Poff det är du som är en idiot, det är INTE ok att vara homo

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...