Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

hum, du påstår allstå att bara för man är "borgarbarn" så måste man automatiskt vara en mobbare..... har aldrig hört nåt så korkat

 

Nej, men det är borgarna som har de föesta förtryckar-åsikterna i sina hjärtan. Men självklart är det inte alltid så, jag känner många shyssta borgare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Tycker inte att dom ska få adoptera..Jag menar om barnen nu skulle bli mobbade i skolan så kan dom ju ha hemma skola :blink: Men ändå, det är nog inte så kul att inte ha några kompisar!! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker inte att dom ska få adoptera..Jag menar om barnen nu skulle bli mobbade i skolan så kan dom ju ha hemma skola :blink: Men ändå, det är nog inte så kul att inte ha några kompisar!! :unsure:

 

Jag skulle, utan vidare, kunna bli kompis med homobarn. Som jag sa, någon måste börja kampen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella

 

(när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller

 

hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte

 

adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på

 

min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt

 

tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han

 

fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds

 

som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt).

 

d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på

 

det samma könet, dom vill bara testa hur det är.

 

så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!!

 

vi är ju alla människor!!

 

            ;)

 

 

 

du e lite annorlunda... homosexuallitet är en hjärnskada. och alla människor är inte lika värda...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker homosexuella får adoptera,men inte dom som är ultra homo sexuella

 

(när man anser att det motsatta könet är inget mer värt än gammal get p*ss,eller

 

hur man ska utrycka sig)min gudmor är homo sexuell,men hon låter sitt barn (inte

 

adopterat)göra som hon vill.en ultra homo sexuell (eller vad det heter)som bor på

 

min gata,han ignoerar alla tjejer,tillochmed sin egen mamma.han har försökt

 

tafsa på mig och sånt så jag skriker alltid åt han att han ska lägga av,men han

 

fortsätter efter ett tag igen.dock är dom "riktiga" homosexuella dom som födds

 

som det motsatta könet på insidan, men deras utsida är det andra (krångligt).

 

d.v.s att dom som bara ändrar från hetro-homo helt plötsligt inte riktigt tänder på

 

det samma könet, dom vill bara testa hur det är.

 

så det här med sjukdom är bara strunt prat.alla människor är lika värda!!

 

vi är ju alla människor!!

 

            ;)

 

Varför skulle det vara en hjärnskada? I början undersökte man faktiskt homosexuella för att se om de hade någon psykisk sjukdom, eller liknande, och svaret blev självklart nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I GP idag var det en artikel om en lesbisk tjej som hade anmällt en lärare vid psykologiska instutionen i gbg för att han hade haft en förläsning om att homosexuallitet e en sjukdom..... WHO avfärdade homosexuallitet som en sjukdom 1990.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...