💬
Logga in
Fuska.se

Lesbiska/homosexuella

406 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Argh, ja blir äcklad på alla er idioter här som inte kan låta folk älska den personen dom älskar!

Hur skulle ni själva känt om ni hade älskat någon, men att ni inte hadde fått det för att det var "fel" som ni nu kallar det. Ni e svin!

O det här med att man måste ha en mamma och en pappa för o bli uppfostrade rätt..Tänk på dom som mister en av dom..Dom klarar sig väll ändå?

Dessutom, är det inte bättre att ett barn blir adopterat. Kommer till föräldrar o kan växa upp..Istället för att antingen dö, eller bli prostutierad?

Alltså har jag absolut inget imot homosexuella!

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

här har vi en kille med vettiga åsikter !!

Nivå 12 · Mästerfuskare

har jag sagt nåt annat :huh:

Nivå 12 · Mästerfuskare

ok.....

15 Apr 2005
Nivå 6 · Fuskare

Ja jag syftade på Zdravo, Xade och alla andra idioter som inte kan förstå att det inte är fel att vara homosexuell.

Nivå 3 · Lärling

Vad har ni emot homosexuella egentligen? Förutom att ni tycker det är äckligt? Jag tycker min granne är äcklig, men inte vill jag skicka ut honom ur landet...

16 Apr 2005
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Vad har ni emot homosexuella egentligen? Förutom att ni tycker det är äckligt? Jag tycker min granne är äcklig, men inte vill jag skicka ut honom ur landet...

allt! jag såg lite av vi i femman, det är skamligt att en homosexuell får hålla i det

Poff det är du som är en idiot, det är INTE ok att vara homo

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Va e det för fel att en homosexuell man får vara programledare?

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

det säger sig själv, han är homo. Det är sjukt att vara homosexuell, det borde inte få jobba i huvudtaget

Nivå 6 · Fuskare

Så vad tycker du att man ska göra med dom som e homosexuella? Döda dom eller?

Du e sjuk Xade. Hoppas du går o blir homo o börjar hata dej själv.

Ok,blanda mig inte i bråket nu va?

Själv tycker jag att det inte e så konstigt att vara homosexuell,ja menar,va f*n e det som e så äkligt?Dom får göra som dom vill,dom får skylla sig själva,så är det!

17 Apr 2005
Nivå 7 · Fuskare

Varför bry sig vad andra gör, vi är alla människor.

Poff jag lovar att Xade inte blir homo. Dessutom är han arg som f*n här hemma för sin varning :P

Nivå 6 · Fuskare

Troligtvis inte..

Nivå 3 · Lärling

Asså, Xade. Om två killar eller två tjejer är kära i varandra så ska väl dom också få gifta sej och umgås? Big deal, eller?

Vad har du emot homosexuallitet? Du är ju f*n rädd för det, och dessa personer är dom som främst bör se över sin egen läggning enligt mej...

"Åh, jag får inte bli homo, det är ju konstigt... åh, där kommer en bög. Bäst jag tittar bort iaf jag skulle tända på han..."

Väx upp, Xade. Det finns folk som blir kära i växter och har intima förhållanden med träd. Det är äckligt, dendrofiler tror jag de heter. Dom är äckliga. Inte homos. Homos är vanliga människor som hellre är ihop men någon av samma kön. Inget konstigt med det.

Senast ändrad:

18 Apr 2005
Nivå 7 · Fuskare

Jag är inte heller för homosexualitet men jag tjafsar inte om det iaf...

Nivå 12 · Mästerfuskare

Xade: lär av bror din..,

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #117

Homosexualitet må vara äckligt för den som påstår sig vara perfekt. Pedanta tomtar. Det kvittar väl om man har samlag i stjärten eller i kvinnans inbuktning, det finns ju dom som har gumpsex även med kvinnor. Då borde det inte vara någon skillnad.

Nivå 12 · Mästerfuskare

hehe, gumpsex, lät lite kul..... men det borde självklart inte spela nån roll

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #119

Jaja, du förstod säkert vad jag menade. Aktar mig lite eftersom jag har egna äldre upplevelser vad biverkningarna kan vara av förhårda uttryck.

20 Apr 2005
Nivå 7 · Fuskare

Många tjusiga omskrivnigar i det inlägget.

Allvarligt talat varför är xade så, katolsk. Varför inte vara lite mer öppensinnad och vara glad över att vi är olika.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in