💬
Logga in
Fuska.se

Lesbiska/homosexuella

406 svar · startad

det är sjukt och fel. finns inget mer att säga... för så är det

22 Sep 2005

Alla par som kan uppvisa att de kan erbjuda ett barn ett tryggt hem skall få adoptera.

25 Sep 2005
↗ till inlägget

det är sjukt och fel. finns inget mer att säga... för så är det

Japp. Och det är sjukt och fel att ringa i telefon, se på tv, läsa böcker, höra på musik, träna på någon sport, åka bil, rita, ta fotografier och cykla också, för så är det. Kör du med såna argument, så kan mycket väl vad som helst vara sjukt och fel.
26 Sep 2005

men ni hör ju hur det låter... älska samma kön...

↗ till inlägget

men ni hör ju hur det låter... älska samma kön...

det passar väl för dig.

Du tycker ju att männen är bäst....

alla vet att capones världsbild är lite "annorlunda" jämfört med vad som är "normalt".

Jotack, det vet vi. Som att tala med muren, för att använda ett folkligt uttryck.

Visst ska "de" (smått skrivtrött) kunna adoptera, nån ska väl ta första steget.

27 Sep 2005

de har redan tagit första steget... mot ett sjukt sverige... nu ska de bara ta sista steget och börja gå bakåt

28 Sep 2005
↗ till inlägget

de har redan tagit första steget... mot ett sjukt sverige... nu ska de bara ta sista steget och börja gå bakåt

Men dety kommer att försvinna mer barn från barnhem vilket gör att det blir mindre kostnader för staten.

Detta kommer att göra sverige till ett starkare land.

↗ till inlägget

alla vet att capones världsbild är lite "annorlunda" jämfört med vad som är "normalt".

inte lika vrickad som Xades !

otrolig fakta! i antikens grekland så var mannen överlägsen kvinnan, därför var det mycket finare och normalare att vara homosexuell än att vara hetro

1 Oct 2005
↗ till inlägget

jag tycker mannen är mer överlägsen än kvinnan... men för det ska man inte gilla andra män...

↗ till inlägget

Ååh..Xade är Capone. Fattar du inte?

Capone, är ju en typisk extremkonservatist.

Homos skall ej få adoptera,men de kan få leva i frihet..

LOL ! de är bröder !

2 Oct 2005
↗ till inlägget

1. Xade är min storebror...

2. Vad betyder extremkonservatist?

3. Bra att du håller med att de inte ska få adoptera. Synd bara att du inte håller med till fullo.

att du är ruskigt mycket år höger. Inte som moderaterna eller Kd utan mer som Sverige demokraterna eller något annat patrask

3 Oct 2005

jag är inte rasist men jag tycker verkligen att högern är bäst.

6 Oct 2005

Högern är bäst för alla människor som bor i städer (Haparanda är visserligen officiellt en stad med stadsrättigheter m.m., men verkligheten är inte så solig (iallafall inte innan vårt SOCIALDEMOKRATISKA kommunalråd lyckades få hit IKEA)), men personer som bor lite längre bort från Stockholm, Göteborg eller Malmö kommer inte att vinna något på att högern skulle komma till makten.

Sammanfattat är vänstern för hela folket och högern bara för stadsbor.

jag är en stadsbo så varför skulle jag inte rösta på moderaterna... alla borde göra det, sverige blir ett bättre land då

Det skulle leda till att Sveriges redan nu överbefolkade städer skulle bli ännu mer överbefolkade när människorna tvingas flytta in till städer. Det leder bara till mer våld och problem (speciellt mot alla redan nu diskriminerade minoritetsgrupper).

jaha? och nu till det negativa... det är ju bra att det blir folk i städerna...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in