Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

klart jag skulle hellre dö än ha homosexuella föräldrar...

 

min familj ser väldigt mycket ner på homosexuella och ja, jag är uppfostrad att också göra det...

 

Borde man inte få "välja" sjäv om man skall vara homsexuell, Vad skall du göra gå ut och säga till dem gå ha sex med en kvinna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst volvotobben

iför sig så hade man hatt homo föräldrar hela sitt liv så hade man nog tyckt att det var naturligt.

jag sa så bara för att jag har bögfobi men om man växte upp med såna föräldrar så hade jag nog inte hatt bögfobi.

jag diskuterade detta med min mattelärare och han sa att det inte var naturligt men han sa också det bästa jag hört från han på länge och han sa att alla har olika åsikter vilket stämmer bra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klart jag skulle hellre dö än ha homosexuella föräldrar...

 

min familj ser väldigt mycket ner på homosexuella och ja, jag är uppfostrad att också göra det...

 

 

orkar inte ens svara, det är vad jag sagt hela tråden jag är emot homosexualitet, och de borde inte få välja osv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...