Tja!! Jag har photo shop album 2.0 starter edition :visslar: och tänkte försöka att börja göra avas.Är det någon som gör i det programmet eller är det sk*t dåligt??
Vilket Photo Shop?
det är nog skit bara :P fixa Photoshop cs eller 7.0 eller CS2
ok! vart då?? är det dyrt? går det att ladda ner gratis någon stans??
Jag kna skicka det åt dig för typ 500fm.
Men jag har PS 7.0
kan hjälpa dig gratis :P
Jag har PSCS2 30 dagars trial. Registreringen funkar inte! :bah:
är det bra`? CS 2 allltså...
↗ till inläggetTror det är som CS fasst bättre design på programmet (observera tror)är det bra`? CS 2 allltså...
shyst Crap! har du msn??
Jag kan fixa PS CS2 gratis till dig o jag skickar min msn via pm!
om du vill...
Photoshop CS versionerna fungerar bara i 30 dagar utan att man betalar. (Tro inte det fungerar med fake serials och cracks, det har minsann Adobe sett till).
Däremot finns det light versioner av PS som heter Elements, dom tror jag man kan köra utan att regga sig, men är inte 100 på det.
på elements behöver man inte regga sig.
↗ till inläggetPhotoshop CS versionerna fungerar bara i 30 dagar utan att man betalar. (Tro inte det fungerar med fake serials och cracks, det har minsann Adobe sett till).
Däremot finns det light versioner av PS som heter Elements, dom tror jag man kan köra utan att regga sig, men är inte 100 på det.
Nepp, det verkar dom inte ha gjort! :P För jag har nämligen tämligen ''fixat'' till mitt CS2, samt Maya 3D 6.0 :D Tjosan vipps så var det Photoshop 9.0 CS2 som man har nu. Får avinstallera gamla hederliga CS!