Man kan ju inte ens spela som Zelda, därför är hon inte särsklit cool alls...
Zelda Vs Link
Lätt Link!
Link tycker jag
Link the legend!
link är bäst zelda suger jämfört med link! vem e det som altid räddar prinssessorna? jo link!
link e bäst :kung:
↗ till inläggetZelda skapar Storyn Link fullbordar(?) den.link är bäst zelda suger jämfört med link! vem e det som altid räddar prinssessorna? jo link!
link
zelda suger link e bäst!
Onödig Omröstning man vet ju vem som vinner(Link) :lol:
he he he... jag håller med dej, smasch!
Link så klart!
Det e ju han som besegrar Ganondorf varje gång!
I Orcarina of Time hjälper Zelda inte ens till när Link blir av med Master Sword(när man möter Ganon) ,
i Wind Waker kan hon ju knappt träffa Ganondorf med bågen så Link måste hjälpa henne med sin sköld.
I SSBM är hon bara bra om man e Sheik och ändå e Link mycket bättre än henne! :medieval:
Eftersom Zelda nästan inte fått någon röstning alls, och för att jag tycker synd om henne, så får det bli Zelda. :P
Zelda använder ju sina sista krafter för att kappsla in Ganon i The Four Sword i The Legend of Zelda The Four Swords Adventure!(Fast några andra hjälper till så det räknas nog inte...)
↗ till inläggetzelda så klart hon är ju sheik!! :medieval:
Är zelda shiek?
min polare har sagt det till mej med! men jag tvivlar på det! man ser ju både zelda och shreik i början på OOT! då man kommit inn i slottet som barn! så det är bara något som någon hittat på!
Ja. Det har du rätt i. Jag tror också att det bara är påhitt.
Men faktum är att i temple of time när man precis klarat spirit temple
så står shiek där. Men efter en stund kommer ett ljussken. Och när man
tittar igen så är zelda där????????????? Men jag håller egentligen med.
Jag tvivlar på det.
MEN OMG DET STÅR JU ATT HON ÄR SHEIK I SSBM!!!
Kolla trofen och där står det att hon använder magi för att ändra utseende(Ögon hudfärg osv) och kläder!!
Men ibland(eller alltid) är Nintendo lite kluriga med Zelda spelen...
LINK såklart!
Zelda verkar ju inte ens försvara sig!
Link skulle aldrig bli kidnappad så lätt!
↗ till inläggetMEN OMG DET STÅR JU ATT HON ÄR SHEIK I SSBM!!!
Kolla trofen och där står det att hon använder magi för att ändra utseende(Ögon hudfärg osv) och kläder!!
Men ibland(eller alltid) är Nintendo lite kluriga med Zelda spelen...
Jag kanske inte har spelat SSBM. Men om du säger det så.....