The Legend of Zelda: puzle.
Zelda-pusselspel i tetris-stil!
The Legend of Zelda: puzle.
Zelda-pusselspel i tetris-stil!
HAHA..Uppfölaren till snes klasikern:super mario rpg 2.
GTA:100 miles of Nintendoland
man är olika nintendo figurer och lever GTA livet :P
jag gillade iden med Zelda online!..
men jag vill ha typ ett starwars spel där man kan va..................................................................................................
........................................C-3po,och man ska va husrobot och hjälpa till att städa!!HAHA!!vilket spel,skulle ta en halvtimme och sopa ett golv!! :lol:
Pockemon:Artic ice:3-d.Första riktiga pockemon spelet i 3-d inte något shadow fjant..
Ice Climber:The New Ice Age
Ett Ice Climber i 3D!!!!
Urbans filt och Bowser Jr., era idéer gillade jag!
vilken av dom???
Zeldakart 64
Köra gokart på lon-lon ranchen och death montain
Jag tror att han menar typ ALLA!
här är lite éder!
Pokémon: Run for your life
ett 3-d spel då man kan välja pokémon och så ska man gå, sprina, gräva, lara, flyga eller gömma sig framm!
man börjar i en skog som det har brunnit i och så träffar man olika pokémon som man i sitt tu kan välja viken man ska vara på sin resa till att ta över världen!
man ska akta sig för pokémon bollar och slå ner mänisor!
1:ans boss är team rocket
2:dra boss är team snagem
3:ans boss är ricku
4:ans boss är sucsion
5:e bossen är Enti
6:ans boss är mew
7:ans boss är mewtow
8:ans boss är Sista bossen som heter:Lugia
De som ni sa precis innan jag postade det där.vilken av dom???
Tråd kollad och ett par person varnade. Vill ni ha tråden öppen så håll er till ämnet!
Hm, kanske ett pokemon-spel. Man ska ha en hjälm på sig som gör att man ser allt virtuellt från huvudpersonens ögon. Man ska kunna kolla runt, hojta attacker m.m. själv. Finns även andra spel man skulle kunna göra samma sak med, t.ex. krigsspel, zelda eller annat.
Ett Virtual reality-online rollspel (i stil med The world i .Hack) skulle vara roligt.
Ett zelda spel som kan heta.....zelda ganons wrath kanske?
Story: För länge sedan i landet hyrule bodde folket som slavar för en ond man vars namn aldrig nämns. Han kunde förvandla sej från ond
man till monster. Ända tills en pojke som hadde hört om legenden skickades ut för att rädda landet. Pojken lyckades men mannens makt
försvan aldrig helt.
Spelet skulle gå ut på att: Styra med link och göra olika saker.
Det skulle varit likt Ocarina of time.
Flame of mystic swordsman !
Handlar om en kille vars syster blir sjuk alltså en dödligsjukdom.
Han måste ut o hita ett botemedel.
Tll sin hjälp får man mga vänner på färden men i slutet kommer den farligaste fienden av alla . Då måste han o hans kompisar använda alla sina krafter få o slå honom o tillslut får han botemedlet !
En fråga som jag tror att många vet: vet någon hur man gör en egen bild och sätter in den på något inlägg? om någon vet det så skulle den kunna vara bussig och svara. Men här är ett till spel jag skulle vilja göra:
Det kan heta super mario rpg super battle.
Mario går en dag ut och går för att hälsa på sin vän toad. Men när han kommer dit så är toad borta och på en lapp står det: Kära ...vän..eller vad du nu är......Jag är och hälsar på min vänn mallow. Då går mario till
mallows land: Todapole pond. Men när mario kommer fram så är mallow där men inte toad. Mallow säger att toad blivit kidnappad av croco och has jäng. Men det är inte allt. Bowser och geno har försökt
hitta toad men istället hittat culex och försvunnit tillbaka till sitt slott.
Nu måste mario och mallow hitta geno och bowser rädda toad från croco
och besegra culex igen. Det är precis som super mario rpg men till GC.
Nästa gång du råkar posta flera inlägg så anmäl dem, ok? ^^ //Draghon
Ok. Tack.
Föresten vill någon svara på min fråga? (alltså när jag säger egen bild så menar jag som den mario bilden urbans filt visade) Hallå!!! Jag vill få reda på det!!!
Hrmm...Jag har ett jättebra spel.
Istället för Mario Party......
NINTENDO PARTY!
Där kan man vara nästan alla Nintendo gubbar.Iallafall dom från SSBM.
Pickachu,Link,Marth t.e.x
Annars är det inget nytt precis.Olika spel.Olika banor,Pokemon Stadium t.e.x
Är det nåt bra spel?Vad tycker ni?
humm.... ööhh... vore coolt med Dragon Ball Z: Training Oob! Handlingen:Man är Son-Goku som ska träna Oob men så kommer en typ som kallar sig Suttrakulono :evil: som ska döda Son-Goku och Oob men då kommer alla DBZ vänner å hjäloer till osv.
ett coolt online spel skulle vart kul...liknande wow.....fasst det skulle blitt svårt med alla knappar som inte finns=S fasst man skulle kunna köpa till mus och tangentbord lr liknande.......
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in