bowsern i slutet kan vara förjävlig om man kör på en tid runt 2.25-2.28 då hoppar man över genvägen när ett eldklot är där
Gubbar
↗ till inläggetBC är svår antingen i slutet eller i spiralen båda är ungefär lika bra men i slutet är nog lite bättre men det beror på hur bra man gör det
om jag ändå hade det problemet.. suck... rummet med elden som snurrar runt är svårast av allt, om inte slutet...
Baby Mario och Baby Luigi är roligast och va :)
↗ till inläggetbowsern i slutet kan vara förjävlig om man kör på en tid runt 2.25-2.28 då hoppar man över genvägen när ett eldklot är där
kan man komma över utan en svamp? annars, vart i den banan använder du svampar?
↗ till inläggetDet har jag också väldigt stora problem med,,,,BC är svår antingen i slutet eller i spiralen båda är ungefär lika bra men i slutet är nog lite bättre men det beror på hur bra man gör det
Och ja, man kan köra vid Bowsern utan svamp....
jaha, har inte vågat prova... tror det kommer gå bättre nu
↗ till inläggetDet skulle bli lite svårare då på Gran prixmen du är det ju inte Double Dash, utan single dash :P är bra som det är med antalet gubbar
Fast det skulle vara bra att vara en i bilen
det blir ju inte rörigt som petey sa, f-zero gx har 30 samtidigt, det är inte rörigt... skulle vart så på mkdd med
Men om det blir svårare är det ju mycket roligare.
↗ till inläggetJapp då är det roligareMen om det blir svårare är det ju mycket roligare.
Fast det får inte vara svin svårt då
Vilken gubbe skulle ni vara om man bara var en i bilen?
Själv så skulle jag vara Koopa eller Baby Mario eller BabyLuigi
Jag skulle ha valt Toad eller Paratroopa.
Koopa och partroopa har bäst specialattack enligt mig.
Förretsten vad har pethey pirahna och king boo för specialattack (jag har inte fått dem än)
Dom har allas speciall attacker
Jo, men vilken är den bästa specialaren....? Bortsett från Paratroopas då...
men om man ska ha blandade gubbar då gillar jag
Baby mario och diddy med den gröna barnvagnen
och den dära rosa som e yoshis kompis och toad med yoshibilen.
Jag gillar ParaTroopa pch baby Mario eller Koopa och Baby Luigi väldigt mycket.. Det blir en bra kombination med färgerna.
Blandade gubbar då ska man ha Baby luigi eller Baby Mario och koopa
Synd att det fanns olika viktklasser för gubbarna..... Hade helst vilja sett Bowser i en barnvagn ;)
Jag gillar Kopa och Paratroopa! Det är roligare med dom små bilarna tycker inte ni det?
Jag föredrar Mario och Yoshi i Marios bil.