Vilken bil är bäst att köra i om man är som jag en nybörjare ?
Jag kör barnvagnen med minimario och miniluigi eftersom att den kommer upp i sin fart så fort ! Men jag fattar inte hur man kan vinna 150 cc!?
Vilken bil är bäst att köra i om man är som jag en nybörjare ?
Jag kör barnvagnen med minimario och miniluigi eftersom att den kommer upp i sin fart så fort ! Men jag fattar inte hur man kan vinna 150 cc!?
↗ till inläggetKör med en annan person och sammarbeta.(inte samma bil utan två bilar och så hjälper den som ligger sist till med att slå väck den som ligger först (om denna är en cpu dvs.)).Vilken bil är bäst att köra i om man är som jag en nybörjare ?
↗ till inläggetJag tycker du ska använda den tills du får toads bil. :)Vilken bil är bäst att köra i om man är som jag en nybörjare ?
du ska alltid använda barrel train(toads kart går bra på DKM)
När jag klarade spelet använde jag bara de bilar med bäst acceleration.
Jag klara HELA spelet med DKs bil
↗ till inläggetDuktigt! :DJag klara HELA spelet med DKs bil
↗ till inläggetBäst för nybörjare är nog Bowser´s bil... Den går fortast,,,, Eller så ska man ta motsatsen, typ den med bäst acceleration... Som barnvagnen t ex...Vilken bil är bäst att köra i om man är som jag en nybörjare ?
Beror på hur bra du håller dig på banan...
Det är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D
↗ till inläggetom man ska gköra en tung bil så ska man ta parrade kartDet är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D
:cool:
↗ till inläggetVadå parrade kart?Det är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D
parrade kart
ni noobs brukar kalla den guldbilen
↗ till inläggetOch ni bäbisar kallar det barnvagnen! :lol:parrade kart
↗ till inläggetLr en liten som man kan undvika tex bannanskalDet är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D
↗ till inläggetTja. Alla har sina fördelar och nackdelar. :)Det är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D
↗ till inläggetHåller man sig på banan med Barrel Train finns det direkt inga nackdelar. Eftersom den är både liten och snabb, + att jag återhämtar mig 3 gånger så snabbt när jag har krockat in i en bil än nån av er skulle göra med Toad´s kart.... Man märker knappt av det...Det är ju bra att vara en tung bil så att man tackla andra. :D
↗ till inläggetparrade kart
Det är nog du som är "noob" i sådana fall, för det stavas Parade.
Man får kalla bilarna vad man vill, bara man förstår, orka lära sig namnen på alla bilarna.
↗ till inläggetFör att man gör ett stavfel behöver man int vara en Noob.parrade kart
Bästa bilen är Barrel train, använd den.0
↗ till inläggetnoob i stavning kanske, men knappast i mariokart :Pparrade kart
Jag har klarat "Mario Kart: Double Dash!!", men det betyder inte att jag pluggat in alla bilarnas namn.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in