💬
Logga in
Fuska.se

Poker.

62 svar · startad

↗ till inlägget

Iden är god, men det är alldelles för mycket jobb för att utveckla ett sånt spel.

Det där skulle absolut inte vara samma sak.

Men annars verkar det vara en jävligt rolig ide,

sen om man verkligen måste chatta medan man spelar så kan man ju vara ine på mIRC eller fuska.se chatten.

ja, det tycker jag med..

Kan man inte heller då göra Finns i Sjön? :blink:

23 Aug 2005
↗ till inlägget

Såhär utan bredband så fördröjer man dagarna ganska effektivt i att ruinera min far i pokerspel. Fick idén, nu när jag fått tag och låna en dator i några minuter, att man kanske skulle kunna utveckla en pokerhörna, där insatserna är FuskaMynt, man samlar ihop sig tre, fyra stycken sen drar man till Fuska.se's Pokerhörna och gör sig av med en massa Mynt, eller inkasserar och blir stenrik. Dra dit med kompisarna och spela några rundor Knackpoker lixom.

Skulle vara ganska schysst. Och, ja, jag vet att det redan finns pokerspel i spelhörnan, dock inte så exklusiva, och man kan ju inte spela mer än mot en okänslosam dator.

Bara en idé, skulle iallafall höja mina besök på sidan med enorm mycket. Bränna av Admins alla FuskaMynt får man ju inte till chansen varje dag.. ;)

Tänk på saken, kommentera gärna.

(Gärna 2-3 olika sorters poker, då det finns en sjuhelsikes massa varianter som är olika populärt från olika platser i Sverige - och världen).

Bra idé Mellanmjölk! Texas hold e'm är ett alternativ ;)

Trådstartare #25

Boten ska alltså, när man spelar Texas Hold 'Em, slänga ut 2 kort till vardera spelare, sedan varannat dött och varannat öppet, tills leken är slut? Eller hur många byten ska vi ha?

Knackpokerbot finns att hämta från diskett iallafall.

ääh, wtf.. vanlig hederlig poker... 5 kort,2 byten, och massa poäng

Trådstartare #27

Då är det ju inte Texas Hold'Em :P

24 Aug 2005

jag tycker Texas Hold´EM måste finnas med :P (det enda jag kan) :D

4 Sep 2005

Jag tycker Texas Hold'em ska va med, det är bland dom få jag kan.

Knackpoker vad är det?

11 Sep 2005

Låter väl bra för dem som kan, klämma ut lite fuskamynt på andra... Själv kan jag ju inte spela nåt poker spel.. :(

Man kanske kan köra 2sortes poker....

Första e att man kör om fm kanske??

Det andra e att amn bara kör för att ha roligt...

Det låter skoj att kö påker :)

↗ till inlägget

Boten ska alltså, när man spelar Texas Hold 'Em, slänga ut 2 kort till vardera spelare, sedan varannat dött och varannat öppet, tills leken är slut? Eller hur många byten ska vi ha?

Knackpokerbot finns att hämta från diskett iallafall.

Jo, men det låter ju bra. Så kan du la fixa Blackjack också ;)

Blir det nåt av det här? eller går det ej att genomföra?

Trådstartare #34

Asså mina boter är klara och så, dom fungerar perfekt.. Sen är bara frågan om dom går att anpassa till sidan.. ? - Admin, some milk & cookies?

15 Sep 2005

Klarar mem att anpassa detta så får han en mövenpick choklatechip av mig

härligt mellanmjölk.poker e grymt roligt speciellt texas hold em

17 Sep 2005
Bossen Admin
↗ till inlägget

Asså mina boter är klara och så, dom fungerar perfekt.. Sen är bara frågan om dom går att anpassa till sidan.. ? - Admin,  some milk & cookies?

Kontakta mig via PM, gärna med länk till PHP filerna samt en beskrivning av bottarna så skall jag kolla på det.
20 Sep 2005

Härligt hoppas d funkar

27 Sep 2005

*BUMP* Detta får bara inte dö.. hur går det alla?!

Trådstartare #40

Lägger inte mer tid på det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in