Hoppa till innehåll

Poker.


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kanske nån chatt i spelet också också.

Så man kan chatta samtidigt som man spelar. :P

 

Nae, det skulle nog inte vara så bra om någon som vill sabba kommer och säger vilka kort han/hon har :/

 

Det räcker med ett enkelt kortspel som går att koppla samman med forumet (FuskaMynten).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Iden är god, men det är alldelles för mycket jobb för att utveckla ett sånt spel.

 

Det behöver det inte vara du startar bara ett ämne i det här forumet som man kan gå och anmäla sig. Sen kan du bara seja nu drar fire-fly och 1 till, till spel hörnan och så kollar du vem som har vinnit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Iden är god, men det är alldelles för mycket jobb för att utveckla ett sånt spel.

 

Det där skulle absolut inte vara samma sak.

Men annars verkar det vara en jävligt rolig ide,

sen om man verkligen måste chatta medan man spelar så kan man ju vara ine på mIRC eller fuska.se chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såhär utan bredband så fördröjer man dagarna ganska effektivt i att ruinera min far i pokerspel. Fick idén, nu när jag fått tag och låna en dator i några minuter, att man kanske skulle kunna utveckla en pokerhörna, där insatserna är FuskaMynt, man samlar ihop sig tre, fyra stycken sen drar man till Fuska.se's Pokerhörna och gör sig av med en massa Mynt, eller inkasserar och blir stenrik. Dra dit med kompisarna och spela några rundor Knackpoker lixom.

 

Skulle vara ganska schysst. Och, ja, jag vet att det redan finns pokerspel i spelhörnan, dock inte så exklusiva, och man kan ju inte spela mer än mot en okänslosam dator.

 

Bara en idé, skulle iallafall höja mina besök på sidan med enorm mycket. Bränna av Admins alla FuskaMynt får man ju inte till chansen varje dag.. ;)

 

Tänk på saken, kommentera gärna.

 

(Gärna 2-3 olika sorters poker, då det finns en sjuhelsikes massa varianter som är olika populärt från olika platser i Sverige - och världen).

 

Bra idé Mellanmjölk! Texas hold e'm är ett alternativ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...