💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

har hört en del negativa grejer om språkresor, men de kanske inte var sanna :S

Har aldrig varit på Språk resa och har då ingen erfarenhet av det. Men vem vet?

Det kanske är bra för att träffa människor ^.^

24 Sep 2005

nej, det är jättekul! man träffar många nya människor osv.

25 Sep 2005
↗ till inlägget

Jag tog chansen, Och lyckades :rolleyes:

Du måste blivit väldigt glad. :)

Klart man blir glad =)

Jag skulle alldrig våga åka på språkresa, annars skulle jag lätt göra det.

OK. Ps hur gjorde du? är själv kär så jag vill veta.

Haha Hennes bästis är en kille, som jag har känt i 9 år.. Så jag pressade han på info ;)

Jasså. lät du honom fråga?

Nej hon hade berättar för han så han visste..

Fråga gjorde jag själv

Iv got a problem, Min bästis som jag känt i snart 10år e tjej. Jag har känslor o hon har nog lite för mig med. Men problemet e att om vi skulle ble tsmns kanske vi skulle typ bråka o göra slut o inte va lika bra vänner längre o de vill jag absolut inte riskera !

säj att du gjärna vill bli ihop med henne (fråga chans eller nåt). säg också att du vill gärna vara bästis med henne så långt det går. köp något till henne. bjud henne på bio. Ps ingen krigsfilm för killar ^_^

finns tjejer som gillar krigs filmer

se bara till att det är lite hångel i slutet av den så blir det bra :D

Heh träffade min flickvännpå ett konfar läger som nåra andra...

Sen vill jag inte berätta mer som har hänt. :D

↗ till inlägget

säj att du gjärna vill bli ihop med henne (fråga chans eller nåt). säg också att du vill gärna vara bästis med henne så långt det går. köp något till henne. bjud henne på bio. Ps ingen krigsfilm för killar ^_^

Ja fråga changs e uteslutet :P

Tror inte hon skulle ble så uppskattad om jag komm fram i klass 8 på skolan i fråga Får jag changsen på dej ? :P

nemen säg typ när ni är ensamma och om det verkar som om hon gillar dig, "är du ihop med någon?" sedan kan du väl fråga om hon vill vara ihop med någon och sedan om hon vill vara ihop med dig. brukar funka ;)

26 Sep 2005
↗ till inlägget

finns tjejer som gillar krigs filmer

Jaja. men jag sa krigs filmer för KILLAR.

oj dubbelpstning. :angry:

Senast ändrad:

Måste slänga in en åsikt; Ni som är väldigt seriösa och jag ser faktiskt ett par här i forumet så borde ni inte använda orden; "Får jag chans på dig?"

Det gjorde man då man gick i lågstadiet. Fråga lite mer moget som; "Skulle du vilja vara min flickvän?" Eller kom på något peotiskt.

tycker du om min taktik då (föregående inlägg)?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in