Att Stewie Griffin i family guy tar över makten på jorden.
Vad Blir Jordens Undergång?
↗ till inläggetVad Shacti sa tycks ha gått in genom det ena örat och ut genom det andra... -.-'Att Stewie Griffin i family guy tar över makten på jorden.
↗ till inläggetMen det går att släppa ut avgaser utan att förstöra ozonet.
Man kan ha en bil som går på vätgas.
Min fysiklärare blir nog glad ;)
Vill bara kommentera den där med ditt ordval "skitgrej", men det lät bara kul jämtför med de andra "lärolika" orden.
Ja, hur jordens undergång blir.
Som jag skrivt tidigare här, så ska man skilja på människans undergång och det.
Hur, hur, hur kunde dinosaurierna överleva i många, många miljoner år utan att utrotas?
De var ju inte direkt utvecklade, enligt oss.
Och vi har bara funnits i 15 sekunder av 12 timmar (12 timmar är hela jordens historia) men vi är ändå farligt nära att utrota oss själva och alla andra.
Jorden styrker kanske med. Kanske inte.
Vet någon vad som brukar hända med planeter som "dör"? Den vanligaste orsaken drabbar nog jorden också efter att människan dött eller lämnat planeten.
jag blev bara så störd på alla som fortsatte tjata om nån j*vla komet...och folk som inte vet vad de pratar om, jag tror inte jag behöver hänga ut någon, de vet säkert att jag pratar om dem....
↗ till inläggetlol solen kommer absolut inte bli ett svart hål för att den är för liten för att bli det. sen så tror jag att vi kommer att ha flyttat till ett annat solsystem inom 1000 år
1000 år, inte en chans då är vi alla redan döda och jorden har gått under...
jag tror att om jorden går under så kommer det gå till som i Världarnas Krig.
en annan teori : inte lika trovärdig :P
jag tror att om typ 5 miljarder år så kommer jorden "gå under" för att solen kommer närmare för var dag som går (eller ?), fast då har jordens befolkning kommit på något smart så man kan leva på andra planeter. då är det ungefär 14 miljarder människor för inga människor dog mellan år 4000 000 000 000 - 5000 000 000 000 .
eller vad tror ni om det ?
tjaaa...capone du tror alltså att jorden bara har tusen år kvar?
Man får tro som man vill,men jag tror om typ 5 miljarder år...
14 miljarder människor om 4 eller 5 miljarder år?
Snarare hundratals miljarder. Kanske en miljard av dem bor kvar på jorden tills den förintas. Men de har väl redan fått hört det på nyheter och flytt årtal innan jorden ser sin egen död i vitögat.
nej mindre än 1000 år... som ni märker är jorden redan på väg ner på flera sätt.... tsunami, orkaner andra katastrofer, dessutom krig
↗ till inläggetNaturkatastrofer kommer att rätta till sig om 1000 år eftrsom människan redan nu har börjat minsl med utsläppen.nej mindre än 1000 år... som ni märker är jorden redan på väg ner på flera sätt.... tsunami, orkaner andra katastrofer, dessutom krig
Slår sedan vätgasbilen igenom så går det ännu fortare.
det kommer inte bli bättre... dessutom blir jorden överbefolkad snart
Säkert,överbefolkad tror jag inte,varje minut födds det ett nytt barn och i samma stund dör en människa,så lätt är det.
Nej, det stämmer inte. Människor ökar hela tiden. Det föds typ en var sjätte sekund eller någonting. Och folk dör mer sällan.
Man har väl läst "Land X: Vaulta: XXX. Invånare: XXX miljoner. Ökning: 1,6% under 2004" Någonting sådär. Tyvärr har jag glömt vilket ord man använder istället för "ökning" men det är ungefär samma sak.
Alla länder ökar sina invånare, sakta eller fortare. Det är mycket sällan det minskar i ett land.
↗ till inläggetNähä och varför skulle det inte bli bättre herr tegelmur? :huh:det kommer inte bli bättre... dessutom blir jorden överbefolkad snart
för att det är mycket utsläpp och det kommer inte minskas, tro mig. dessutom föds det mycket mer än vad det dör.
Då hade jag fel.
Men alltså överbefolkad?Jag tror inte det.Innan dess är vi väl på Mars.
↗ till inläggetMen hur förklarar du då att utsläppen är på väg neråt och att man redan, om man håller samma takt som nu, kommer att sluta förstöra ozonlagret vid år 2050.för att det är mycket utsläpp och det kommer inte minskas, tro mig. dessutom föds det mycket mer än vad det dör.
Dessutom arbetar forskarna hårt med att utveckla en metod som gör det möjligt att göra nytt ozon genom att balnda syre med små mängder av andra gaser.
Denna forskning kommer iallafall att var färdig inom 1000år.
Man har även uppfunnit vätgasbilar så utsläppen kommer att minska avsevärt när den kommer ut på marknaden.
Allt man behöver göra nu är bara att komma på ett sätt att så enkelt som möjligt föra ström genom vatten så att man kan bilda ny vätgas.
Detta kommer man vara klar med inom 100år.
VI DÖR AV KOLDIOXID FÖRGIFTNING!!!
↗ till inläggetVad grundar du det på?VI DÖR AV KOLDIOXID FÖRGIFTNING!!!
All koldioxíd vi släpper ut försvinner ut i atmosfären...