💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Lärt Dig I Skolan Idag?

201 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Har lärt mig att jag ska gå Humanvetar programmet tills jag slutar 9:an.

Skönt program ^^

Låter som en blandning mellan SAM och NV =S

Aja, jag har lärt mig att lägga upp en blandat krets med parallell kopplingar och seriekopplingar inuti samt utanpå parallellkopllingen...

Nivå 9 · Veteranfuskare

denna vecka har vi prao... lärde mig iaf att det finns en himla massa mohammedar och folk med konstiga namn som inte står i postfacken (jag praoar på posten)...

6 Oct 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jag har lärt mig att man blir hungrig om man äter kanelbullar

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Humtidum, kom precis hem från Gamleby där våran skola har slöjd, hemkunskap och bild :). Gjort en silverring och lagat lite grekisk kyckling. Herrej*vlans massa film och spel med polarna på rummet dessutom :D

Oh man,jag har gått 7 kilometer idag,vandrat alltså i 5 timmar :cry:<------Astrött

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Humtidum, kom precis hem från Gamleby där våran skola har slöjd, hemkunskap och bild :). Gjort en silverring och lagat lite grekisk kyckling. Herrej*vlans massa film och spel med polarna på rummet dessutom :D

Gamleby? låter som en hembyggdsgård typ...

7 km! ojdå jag cyklar och går typ nån halvmil på varje postrunda. varje dag. någon räknade ut att det var över 7000 trappsteg i alla hyreshus. iofs delat på två men ändå. fast imorrn är sista dagen :(

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Tja, den senaste veckan har jag lärt mig läsa hiragana, typ det mest värdefulla jag lärt mig i skolan någonsin ^^

7 Oct 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Aja, jag har lärt mig att lägga upp en blandat krets med parallell kopplingar och seriekopplingar inuti samt utanpå parallellkopllingen...

Hmm, det låter som om jag borde veta vad du snackar om.. Men det gör jag inte. Öh. :huh:

Jag vet iallafall att jag fick mitt livs första IG på en uppgift i svenskan. Hupp.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Det är en sovstad med elaka moppepojkar som skapar bråk mest.
↗ till inlägget

Har lärt mig att jag ska gå Humanvetar programmet tills jag slutar 9:an.

Skönt program ^^

Det är just precis vad det är... ^^

Längtar efter att få vara med i lektionerna; Filosofi & Estetisk Utbildning.

Nivå 2 · Novis

Har lärt mig att man ska göra läxan helst på rasterna, för kl.23:58, skriver man inte särskilt bra..fast det blev ett bra betyg på uppgiften ändå!

Nivå 2 · Novis
Jag Gillar Dig / NesseN

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Att svarva på slöjden hade aldrig gjort det för

8 Oct 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

att Gustav Vasa var en riktig karla karl. Och att matteprov är läskigt :cry:

Fick lära mig spanska i torsdag mycket ;). Går i 6:an.

11 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

idag hade vi repetion av presens böjningen i Finska :zzz: (suck).

Men lärde mig det till slut :visslar:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har lärt mig att man kan hitta otroligt mycket grejsimojs i näsan under en mattelektion...

Lärt mig att bläckfiskhanars ena arm omvandlas till p*n*s vid parningstiden :rolleyes:

12 Oct 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har lärt mig vad ordet stereotyp betyder. Och vad ordet mediocrity heter på svenska. Samt hur man gör skruvsmashar på ping-pong.

Nivå 12 · Mästerfuskare

sterotyp ung.= Klichée ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in