💬
Logga in
Fuska.se

Digimon World 2003!

12 svar · startad

Trådstartare #1

vilken e eran besta digimon och eran bästa team?

tja vill du ha celebi?jag vet hur man får honom!!!Du kan bara få honom om du har MYSTIC TICKET eller ARURORA TICKET!!! :D

Trådstartare #3
↗ till inlägget

tja vill du ha celebi?jag vet hur man får honom!!!Du kan bara få honom om du har MYSTIC TICKET eller ARURORA TICKET!!! :D

detta e DIGIMON OCH INTE POKEMON! (Annars hur får man mystic eller arurora på pokemon ruby?)
26 Sep 2005
↗ till inlägget

håll dig till ämnet, air_boy...och min bästa digimon i mitt bästa team (Renamon, Monmon och Agumon) är Monmon :cool: och den enda som har nått mega-nivå, dessutom :P än så länge i alla fall

Senast ändrad:

8 Oct 2005

öhhh. Veemon? lv 65 och har kommit ti imperieldramon P-mode?

har en bätre på en annan save... agumon lv 67...

Senast ändrad:

28 Oct 2005

mitt bästa team är renamon, monmon och agumon...har även patamon, veemon och guilmon. min bästa digimon är monmon på level 43

4 Nov 2005

Min bästa är Kotemon på lvl 72 Hans Bästa utveckling GuardiAngemon tror jag det stavas han är p lvl 99

20 Nov 2005

min är Agumon lv 73, utvekling: black wargreymon, wargreymon o nårra till.

20 Feb 2006

mitt är renamon (79), agumon (tror det var 35 lr nåt), guilmon (35), patamon (29), monmon (23). :rambo: B) :D :kung:

1 Mar 2006

mina bästa är renamon (79) guilmon (35) agumon (35) patamon (nåt med 20) monmon (typ 20) :cool:

Jag vet inte ens vad digimon är för något.

vad är digimon?

5 Jul 2007
↗ till inlägget

öhhh. Veemon? lv 65 och har kommit ti imperieldramon P-mode?

har en bätre på en annan save... agumon lv 67...

Wow inte illa :o Imperialdramon PM är väl skit svår att skaffa :o

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in