💬
Logga in
Fuska.se

Priserna

39 svar · startad

Trådstartare #1

snälla kan ni inte sänka priserna, det är ju alldeles för dyrt...

Aaa speciellt omröstningskorten.

Vad tror ni meningen är?

Man ska ju sms:a in FuskaMynt så att Fuska.se tjänar på det.

Och istället för omröstningkorten så ska man köpa FuskaVIP.

Man kommer aldrig upp i sådana summor som det är i affären om man bara ska skriva inlägg...

20 Oct 2005
Bossen Admin

Meningen är framförallt att man skall skicka in fusk, nyheter samt recensioner med som väldigt få gör. Dessa ger betydligt mer FuskaMynt än vad inlägg ger.

Det kan man visst Ragnarök.

Kan inte Admin sänka Namnbytes kortet till 2000 fm eller kanske t.o.m 1500,skulle bli tacksam..

Nej, det är bra att han höjde priset.

Annars blir det för många namnbyten, och man kan inte hålla reda på vem som är vem.

(Tror att han höjde priset p.g.a ett PM som jag skickade till honom... :wub: )

Moderator Moderator

52000 för ett gruppforum... vem har råd med det förrutom tulghar som har råd med 10 :P

det är garanterat för dyrt

22 Oct 2005

Vad skrev du då Salzalada?

↗ till inlägget

Meningen är framförallt att man skall skicka in fusk, nyheter samt recensioner med som väldigt få gör. Dessa ger betydligt mer FuskaMynt än vad inlägg ger.

Om du gjorde en tävling vem som skickade in mest fusk varje månad och då skulle man vinna tex 1000 fm så skulle det nog bli mer som skickade in.

Priserna är bra på alla saker förutom Byta användarnamn.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Man kanske borde få lite mer när man skriver en recension... Vissa har skrivit en rad och fått den godkänd... Förstår inte hur. :blink: Det är inge kul att skriva ett helt A4 för 1 i rank eller lite fuska mynt... Hellre spelar jag ihop det på Spelhörnan.-... :kung: Det är bara att förbättra sina egna mästartitlar lite varje gång... :lol:

ja, ranken är det faktiskt lite väl snålt med. 5 rank upp för recension/nyhet/fusk kanske?

2-3 i Rank skule vart perfekt.

Eller tex så här om man skriver ett kort fusk så får man 1 rank och 50 fm och ett långt då får man 3 i rank och 100 fm. Det känns lite jobbigt om man skrivit i 2 timmar och att man bara får 1 i rank och 50 FM.

vad får man föressten för en guide till ett spel?

edit: kom inte och säg att det är samma som fusk för att göra en guide är ungefär 50 gånger svårare och tidskrävande än att skriva ner några tips eller ett fusk man såg på en annan sida.

Senast ändrad:

23 Oct 2005

Jo det är 50 fm på båda som är lite tråkigt jag skickade in en guide till ett spel och fick 50 fm :(

↗ till inlägget

Vad skrev du då Salzalada?

Kommer inte ihåg..

Det var iaf en kille som hette Rockodile som jag behövde få tag i.

Men tydligen hade han bytt namn, så jag PM:ad Admin och frågade Admin om han visste vad han hette, men han visste inte det.

Så var det slut.

Efter ungefär 2 veckor (tror jag) så stod det i Fuska.se-forumet att han hade höjt priset på byta nman... :wub:

Uhm...Den Rockodile du sökte var mig,jag bytte namn till Rukio,men sen så bytte jag till Rockodile igen och sen FisharMario

Banana!

24 Oct 2005

Aha!

Då var det tack vare dig som bytanamnsaken blev så dyr... :P

Hade sparat FM över ett och ett halft år för att få råd att byta namn,och när jag väl hade råd så höjdes priserna.:(

MIG?!Hrm...Alltså....DO'H JAG SOM VILLE BYTA NAMN OCH SEN SÅ HÖJDES PRISERNA P.G.A MIG!!!!!*slår sig själv i huvudet*

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in