↗ till inläggetSpädbarn är asexuella, dvs att de inte bryr sig om sexuallitet när de föds. Jisses, har du sett någon kåt unge under 2 år eller?! Jag tvivlar på det. Småungar har inget intresse för sexuella förbindelser när de är små, därför är de asexuella.Sexualiteten har man när man föds, heterosexualiteten. Sedan drabbas man av en sjukdom (homosexualietet)
Jag är självklart heterosexuell och genomgick puberteten för ett antal år sen...
Lesbiska/homosexuella
Nej, de beter sig inte som att de är sexuella, men alla barn blir automatiskt heterosexuella när de växer upp om inte något går jävligt snett... DVS, de får en skada som ändrar till homo
↗ till inläggetNej, de beter sig inte som att de är sexuella, men alla barn blir automatiskt heterosexuella när de växer upp om inte något går jävligt snett... DVS, de får en skada som ändrar till homo
dina åsikter är inte automatiskt fakta bara för att du tycker så.
det finns efterforskningar på ämnet som du kanske borde kolla upp. men du behöver inte tycka om det för det. men kom inte och påstå grejer!
det verkar ändå inte vara någon idé att argumentera med dig, det kanske är du som har fått en skada under uppväxten som gjorde dig till homofob?
för ett sånt förakt för en viss företeelse är sjukligt.
tror inte du är tillräckligt påläst för att uttala dig, du bara försöker få dina åsikter att se ut som fakta. och du är jävligt envis! men det är jag också, och jag vet vad jag snackar om. till skillnad.
och hur gammal sa ni att han va sa ni?
"gått igenom puberteten för ett antal år sen"?
då måste han alltså vara en bra bit över tjugo.
Städade bort ditt andra inlägg och lade till texten här. //epaaj
Xade säger att han är 18...
↗ till inläggetXade säger att han är 18...
18? Han råkade nog lägga till 8:an på slutet.
Sexualitet är något som inte börjar utväcklas förren man kommit in i puerteten, Att man bli homosexuell eller inte är ungefär som om man skulle gilla gröt eller inte, Tycker du sånna som inte gillar gröt har en hjärnskada?
Det är en helt annan sak. Och även OM nu det skulle vara så att man utvecklar sexualitet (märk OM) så är homosexualitet den sexualitet som är fel.
Och det är HELT! fel att tycka om blå färg.
↗ till inläggetOch det är HELT! fel att tycka om blå färg.
And on that note, we cue the music. :kung:
↗ till inläggetf*n jag måste vara helt knäpp i huvudet men är det inte du som har hjärnskadan?Det är en helt annan sak. Och även OM nu det skulle vara så att man utvecklar sexualitet (märk OM) så är homosexualitet den sexualitet som är fel.
:(
Mujo: man kan inte gilla vad man tycker om. detta är allvarligare.
man TYCKER inte att homosexualitet är fel. Det ÄR! fel.
NesseN: nej, jag är heterosexuell
Du vet att det finns fler än en sorts hjärnskada? :rolleyes:
Ja men jag har ingen av dem. Det är fel med homosexualitet och förmodligen en hjärnskada. Tycker du det är okej med skador eller?
waah... han kanske är schizo ! Men de som har hjärnskador tror alltid att de är friska...
Just vad man tror om homosexualiteten. Det verkar så friskt men är sjukt
korrigering: psykist sjuka, inte hjärnskadade....
hmm... du har sagt det några gånger nu...
↗ till inläggetJa men jag har ingen av dem. Det är fel med homosexualitet och förmodligen en hjärnskada. Tycker du det är okej med skador eller?
Xade.
Hur i h*lvete kan du hata någon för att man har en "hjärnskada" eller "sjukdom" som du kallar det?
Självklart är det ok med skador, även om homosexualitet inte är någon sjukdom.
Tänk om du skulle ha en hjärnskada, hur skulle du känna dig om alla hatade dig för det?
Du påstår att det är "onaturligt", men vill du att alla ska vara som DU?
Tänk om alla skulle vara VD-barn som röker för att de tror att de är så häftiga, som påstår att alla som inte har märkeskläder är udda retards, som är extremhomofober (speciellt i bemärkelsen att man är LIVRÄDD för homosexuella) & som vägrar uppfostra sina barn till något bra utan vill istället att barnen ska leva i direkt livsfara.
VD ?
någon svara att barnet skulle bli homo på grund av föräldrarna jag har en kompis som har 2 pappor och min kompis har en tjej så tror värkligen inte att barnet blir homo för att ha föräldrar med samma kön! Om dom så gärna vill ha barn så låt dom ha det! Det är inte vårat problem igentligen och om barnet skulle bli homo då är det inte heller vårat problem! va det inte så att alla var lika värda??
↗ till inläggetJa men jag har ingen av dem. Det är fel med homosexualitet och förmodligen en hjärnskada. Tycker du det är okej med skador eller?
Jag skulle tycka att det är bra. Jag vill ju självklart att alla ska tycka som mig.