💬
Logga in
Fuska.se

-

74 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

-

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Hej då.

Ja kanske inte har varit här skit länge, men ja minns den gammla goa tiden.

Nivå 4 · Lärling

Jag minns förra året då jag hängde här mycket :D Diablofire och burken BJ är nick man kommer ihåg.

31 Oct 2005
Nivå 6 · Fuskare

Forumet har aldrig riktigt varit på den ljusa sidan, det har alltid funnits några som förstör.

Nivå 2 · Novis

Och dem kommer alltid att finnas.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Raest: Horulfs Toffelfabrik och glöggen då? :(

Nivå 8 · Veteranfuskare

Går ni ifrån forumet? :( Fortsätter det så här, så blir det bara jag kvar. För JAG ska vara medlem här tills jag blir 1000 år! Så det så!

Nivå 2 · Novis

Du blir inte 1000 år.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Du blir inte 1000 år.

Det där var elakt! Zombies har också känslor!
Nivå 4 · Lärling

Detta var tråkigt. :(

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Du blir inte 1000 år.

Haha. Du tror att en Zombie sitter inne på fuska.se inne i sin grav? Med en laptop? LMAO!

Senast ändrad:

hej då då........men alla ska va trvliga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Här är jag, en gammal sliten numera okänd fuska.se-veteran. Jag nostalgiläser gamla trådar för att försöka få tillbaka känslan. Den underbara känslan av ett perfekt community. Den finns inte där. Döden har ödelagt detta forum och slutet är nära. Det sorgligaste är att man förlorat såna stora kämpar för ett perfekt forum. Scraw.. Den första vän jag hittade på detta forum, är numera borta som inget annat. Jag känner att detta är slutet på mitt långlivade medlemskap här. Tack för allt. /MVH Kenga/K3nG4/Raistlin/Raest

aha, du är Kenga, dig kommer jag ihåg från fuskarna.nu's tid.

ha ett fortsatt bra liv utan detta forum! hälsa på nån gång.

Nivå 7 · Fuskare

hej då

jag har hängt mkt med min kompis sen fuskarna.nu de va helt annan stämmning då än det är nu jag saknar "den gamla goa tiden" det är stor skillnad på forumet nu och då då var det inte många som var medlemmar vilket gjorde att man fick en mer personlig stämmning då men det är det inte nu..

men om man är en av dem "gamla medlemmarna" som han som nu heter Mighty Me som har medlemmsnummer 115 och det kan han vara lite stolt över att han har medlemmsnummer under 1000,under 500 och under 200...

Nivå 7 · Fuskare

herrå ... jag lämnade också detta forum typ 1 år. men nu är jag tillbaka lite smått :b

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

herrå ... jag lämnade också detta forum typ 1 år. men nu är jag tillbaka lite smått :b

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Hail Raest _/

Horulfs toffelfabrik (L)

Nivå 4 · Lärling

det är f*n synd att alla glada o goa veteraner slutar. jag kommer själv ihåg den gammla o goa tiden när det knappt var någe spamming och skit inlägg.. men nu har ju fuska blivit invarderar av små skit ungar. jag har aldrig sett en sida med så mycket spammning.så jag funderar själv på att sluta. har blivit trött på alla småbarn.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Uppmuntra och få tillbaks sidan till 'gamla goda tiden' istället för att klaga ner den till den sämre. :gitarr:

Nivå 4 · Lärling

hur f*n ska man uppmuntra den då..om du kan få bort alla småbarn så är den tillbaka som den var förut!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in