Hoppa till innehåll

-


incognito
 Dela

Rekommendera inlägg

Här är jag, en gammal sliten numera okänd fuska.se-veteran. Jag nostalgiläser gamla trådar för att försöka få tillbaka känslan. Den underbara känslan av ett perfekt community. Den finns inte där. Döden har ödelagt detta forum och slutet är nära. Det sorgligaste är att man förlorat såna stora kämpar för ett perfekt forum. Scraw.. Den första vän jag hittade på detta forum, är numera borta som inget annat. Jag känner att detta är slutet på mitt långlivade medlemskap här. Tack för allt. /MVH Kenga/K3nG4/Raistlin/Raest

 

aha, du är Kenga, dig kommer jag ihåg från fuskarna.nu's tid.

 

ha ett fortsatt bra liv utan detta forum! hälsa på nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hej då

 

jag har hängt mkt med min kompis sen fuskarna.nu de va helt annan stämmning då än det är nu jag saknar "den gamla goa tiden" det är stor skillnad på forumet nu och då då var det inte många som var medlemmar vilket gjorde att man fick en mer personlig stämmning då men det är det inte nu..

men om man är en av dem "gamla medlemmarna" som han som nu heter Mighty Me som har medlemmsnummer 115 och det kan han vara lite stolt över att han har medlemmsnummer under 1000,under 500 och under 200...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är f*n synd att alla glada o goa veteraner slutar. jag kommer själv ihåg den gammla o goa tiden när det knappt var någe spamming och skit inlägg.. men nu har ju fuska blivit invarderar av små skit ungar. jag har aldrig sett en sida med så mycket spammning.så jag funderar själv på att sluta. har blivit trött på alla småbarn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...