Hoppa till innehåll

-


incognito
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Här är jag, en gammal sliten numera okänd fuska.se-veteran. Jag nostalgiläser gamla trådar för att försöka få tillbaka känslan. Den underbara känslan av ett perfekt community. Den finns inte där. Döden har ödelagt detta forum och slutet är nära. Det sorgligaste är att man förlorat såna stora kämpar för ett perfekt forum. Scraw.. Den första vän jag hittade på detta forum, är numera borta som inget annat. Jag känner att detta är slutet på mitt långlivade medlemskap här. Tack för allt. /MVH Kenga/K3nG4/Raistlin/Raest

 

Adjö Raest. Jag kommer verkligen att sakna dig och jag har/kommer alltid att se upp till dig.

Alltfler veteraner har lämnat sidan... Det känns tomt, jämfört med er är jag fortfarande en newbe...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar fuskarna.nu då jag kom ihåg sboy2 0013, kakanrott,draghon,0014 0011 som var med.

 

Det var gammla goa tider :).

 

Jag kommer ihåg dig Raest du frågade efter en fusk i Gameboy forumet.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kommer sakna Raest kommer att sakna dig...

som draghon sa synd att alltfler veteraner lämnar sidan...

och Puck0 ja kommer också ihåg dem...

kommer ihåg hur jag såg upp till 0013,0011 och 0014...

När sidan bytte namn till fuska.se istället för fuskarna.nu så blev det alltfler "småglin" som spammade ner forumet...

saknar den gamla goda tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror jag var medlem då, igen särskilt aktiv, men att jag försvann ett tag och började om med ett nytt account.

 

Känns som forumet håller på att självdö, kollapsa liksom, sämre och sämre kvalitet på både trådar och medlemmar. Tror bara att det är en tids fråga innan forumet kollapsar fullständigt och admin ger upp ....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vänta, nu fick jag en (säkert inte så bra) idé. man kunde ju ha en VIP lounge med ett forum för vipmedlemmar. då kunde de som var med förr i tiden se till och skaffa VIP och så har de ett eget forum förhoppningsvis utan alltför mycket 0-11 åringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...