Hoppa till innehåll

-


incognito
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vänta, nu fick jag en (säkert inte så bra) idé. man kunde ju ha en VIP lounge med ett forum för vipmedlemmar. då kunde de som var med förr i tiden se till och skaffa VIP och så har de ett eget forum förhoppningsvis utan alltför mycket 0-11 åringar.

 

Bra idé ! Eller ett fourm där bara de som är över ex. 14 får vara med... Eller kanske minst medlem i 2 år

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag saknar fuskarna.nu då jag kom ihåg sboy2 0013, kakanrott,draghon,0014 0011 som var med.

 

du kan ha blivit lite ihopblandad med Sandra tror jag hon hette, en modd, fast om det var så sent som fuskarnas tid vet jag inte men det var ett tag sedan iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@nico Ehh... knappast. Sandra blev mod under tiden jag varit mod. Om jag får säga det så märkte jag knappt av att hon fanns. :huh:

 

Och det där med att VIP-medlemmar får ett eget forum och tror att det blir samma stämning som på fuskarna.nu tiden. Host* Glöm det. Alla kan ju skaffa VIP så det spelar ingen roll, och alla ungar håller ju på att slösa sina pengar på lunarstorm, playahead och allt vad fadderullan heter, så då kan de säkert betala för VIP på fuska också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@nico Ehh... knappast. Sandra blev mod under tiden jag varit mod. Om jag får säga det så märkte jag knappt av att hon fanns. :huh:

 

Och det där med att VIP-medlemmar får ett eget forum och tror att det blir samma stämning som på fuskarna.nu tiden. Host* Glöm det. Alla kan ju skaffa VIP så det spelar ingen roll, och alla ungar håller ju på att slösa sina pengar på lunarstorm, playahead och allt vad fadderullan heter, så då kan de säkert betala för VIP på fuska också.

 

hmm ojdå... då får vi fortsätta utredningen... för att du har lågt medlemsnummer kanske...? jag vet iaf att du inte var med på fuskarnas tid. iofs kommer jag bara ihåg typ 10 användare från den tiden men ändå.

 

men en sak kan jag bara inte komma på; vad jag hade för avatar på den tiden..? någon som vet vart det gamla arkivet med standardavatarer finns?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jocke2004

Jag minns fuskarna.nu,s tid. jag var medlem och skrev då typ 300 inlägg. Typ ingen av polarna jag hade då är aktiva längre :(. Om ni undrar vilka det var så var det: B. Nu heter han typ Shadow of darkness. Också Jocke91 som nu heter Korixas tror jag. också Megamartin. och nån tjej som hette typ mini_sassa lr nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...