hur gamal är småbarnen då?
-
↗ till inlägget0-11 år, men det kan också bero på deras intelligenshur gamal är småbarnen då?
Ni vet väl inte hur gammal man kan bli i framtiden! Annars så kan jag skriva om jag blir spöke, eller så går Fusk Katten i arv till någon.
Jag (mighty Me) som har varit med länge vill också ha tillbaka den gamla goda tiden men vet inte hur man ska göra ja saknar den tiden...
Hejdå. :(
↗ till inläggetAdjö Raest. Jag kommer verkligen att sakna dig och jag har/kommer alltid att se upp till dig.Här är jag, en gammal sliten numera okänd fuska.se-veteran. Jag nostalgiläser gamla trådar för att försöka få tillbaka känslan. Den underbara känslan av ett perfekt community. Den finns inte där. Döden har ödelagt detta forum och slutet är nära. Det sorgligaste är att man förlorat såna stora kämpar för ett perfekt forum. Scraw.. Den första vän jag hittade på detta forum, är numera borta som inget annat. Jag känner att detta är slutet på mitt långlivade medlemskap här. Tack för allt. /MVH Kenga/K3nG4/Raistlin/Raest
Alltfler veteraner har lämnat sidan... Det känns tomt, jämfört med er är jag fortfarande en newbe...
f*n..det e ju synd att alla jäkla småbarn gör så att alla goa veternaner lämnar denna sida!! fuska.se kanske sveriges bästa spelforum! ta mig i röven!! detta forum är uppbyggt att spam!!
Jag saknar fuskarna.nu då jag kom ihåg sboy2 0013, kakanrott,draghon,0014 0011 som var med.
Det var gammla goa tider :).
Jag kommer ihåg dig Raest du frågade efter en fusk i Gameboy forumet.
kommer sakna Raest kommer att sakna dig...
som draghon sa synd att alltfler veteraner lämnar sidan...
och Puck0 ja kommer också ihåg dem...
kommer ihåg hur jag såg upp till 0013,0011 och 0014...
När sidan bytte namn till fuska.se istället för fuskarna.nu så blev det alltfler "småglin" som spammade ner forumet...
saknar den gamla goda tiden
mm, och adstro och Zonark.... och sboy som sagt... f*n vi får ta och skapa en ny nostalgi tråd tror jag...
↗ till inläggetTyvärr, jag var aldrig medlem på fuskarna.nu tiden. Hur folk fått för sig det förstår jag inte. :/Jag saknar fuskarna.nu då jag kom ihåg sboy2 0013, kakanrott,draghon,0014 0011 som var med.
tror jag var medlem då, igen särskilt aktiv, men att jag försvann ett tag och började om med ett nytt account.
Känns som forumet håller på att självdö, kollapsa liksom, sämre och sämre kvalitet på både trådar och medlemmar. Tror bara att det är en tids fråga innan forumet kollapsar fullständigt och admin ger upp ....
Gör nåt åt det istället för att gråta :)
Men gråta kan man göra över att Raest lämnar oss.
hrm... har du ett subventionellt budskap här att jag skall skaffa fuska vip ?
vänta, nu fick jag en (säkert inte så bra) idé. man kunde ju ha en VIP lounge med ett forum för vipmedlemmar. då kunde de som var med förr i tiden se till och skaffa VIP och så har de ett eget forum förhoppningsvis utan alltför mycket 0-11 åringar.
det e faktist synd att detta forum håller på att implodera..det rasar ihop bara..
va bra Th3 Sh@dow att du då med dina typ helt meningslösa inlägg blir själv en katasylator av många som du klagar på... du är altså med lite lättare språk en som du själv klagar på
Jag tycker forumet är bra, men det kunde bli bättre. Jag var också med på fuskarna.nu tiden, men jag kommer inte på vad jag skrev där. Men om forumet rasar så ska jag bygga ihop det, bit för bit! Så det så!
↗ till inläggetvänta, nu fick jag en (säkert inte så bra) idé. man kunde ju ha en VIP lounge med ett forum för vipmedlemmar. då kunde de som var med förr i tiden se till och skaffa VIP och så har de ett eget forum förhoppningsvis utan alltför mycket 0-11 åringar.
Bra idé ! Eller ett fourm där bara de som är över ex. 14 får vara med... Eller kanske minst medlem i 2 år
Det finns faktiskt andra forum, till slut hittar man det som passar en.
8-åringar måste ju också ha ett forum, tyvärr så valde dem det här.