vad heter den nya gta som ska komma
Vad Heter Den Nya Gta Som Ska Komma
↗ till inläggetvad heter den nya gta som ska komma
den kommer va till PSP så fråga i PSP forumet. Sen finns det rykte att Grand Theft Auto: G-unit city ska komma ut men jag är inte säker
Det heter GTA liberty city och ska komma ut te PS3.
Nepp innan allt det där ska grand theft auto 4 online crime komma.
↗ till inläggetSka det komma online? :blink:Nepp innan allt det där ska grand theft auto 4 online crime komma.
GTA: Liberty City kommer först och främst till PSP. Sedan, antagligen, till PS2/3.
Har dock inte hört om någon ny produktion om ett nytt GTA spel.
Jag har inte hört att något ska komma till PS2:an. men där emot PSP.
Grand Theft Auto : Liberty City Stories heter det iaf ;)
Kan ju alltid hoppas det kommer till PS2/PS3 ;D
↗ till inläggetvadå g-unit city e du helt borta eller vadå g-unit??vad heter den nya gta som ska komma
eee..kommer det inte komma ett ny gta till ps2??
o e liberty stories ny spel elr gammal?? <_<
↗ till inläggetGTA Liberty City Stories är ett nytt spel.eee..kommer det inte komma ett ny gta till ps2??
o e liberty stories ny spel elr gammal?? <_<
Däremot GTA 3 utspelas i Liberty City och i GTASA får man åka på ett ''besök'' i liberty city !
DJ_Smurf G-unit är en rapp grupp om du vet vem 50 Cent är det är hans grupp.
Men jag tror bara att det där om Grand Theft Auto G-Unit City är fake
G-unit e den störrsta bluffen som finns! det kommer inte nått G-unit. Liberty city stories har kommit till PSP och bara PSP! och Rock stars games har lovat ett nytt GTA spel men det kommer till PS3. :bah:
GTA Liberty City Stories..kommer nog inte till ps2/3..det är nog mest gjort för psp för det finns inga helikoptrar eller sånt..så förvänta er inte att det kommer till ps2/3..och jag vet att VC inte har heli och sånt men dom hade inte gjort dom än.
↗ till inläggetvad heter den nya gta som ska komma
Grand Theft Auto Liberty City Stories heter det. Kommer ut till Psp. Fel forum.
Du kan alltid gå in på officiela sidan för spelet.
↗ till inläggetNepp innan allt det där ska grand theft auto 4 online crime komma.
Yepp och det är helt sant enligt gtasajten. Och dom har väll knappast fel.
Tänk er, gta online! B) :cool:
Oj glömde nästan, GTA Libertycity stories har redan släppts.
↗ till inläggetNepp innan allt det där ska grand theft auto 4 online crime komma.
Har inte släppts alls. Inte här I Sverige I allafall.
Liberty city stories släpps 18 november till psp! B) :gitarr:
↗ till inläggetnä det släpps samma dag som 360 den 2 december men så mycket som Rockstar har skjutit upp realsen så skulle det inte förvåna mig om det hände igenLiberty city stories släpps 18 november till psp! B) :gitarr:
Hehe vad dum jag är det har ju inte alls släppts!! :P
sorry mans!
De släpps visst 18 november läs på första sidan på fuska.se under nyheter! :meddum: :lol: :gitarr: