Man kan säga att Revulotion är Gamecube 2. ^_^
Gamecube 2
↗ till inläggetJa det kan man. Men GC 2 skulle nog liknat mer GC. Revulotion är inte i närheten.Man kan säga att Revulotion är Gamecube 2. ^_^
:cool:
↗ till inläggetSluta spamma ner forumet med onödiga inlägg:cool:
↗ till inläggetHej! :)
Kommer det att komma ut gamecube 2?? :meddum:
jag har hört att det skulle men ej säker ifall det kommer :huh:
Är det någon som vet när Revolution kommer till Sverige?
ps Tycker att Revolution ser konstig men cool ut
det kommer inann jul! och kontrollerna e ass häftiga! om man t.e.x kör starwars och man e en jedi så svänger man på handen då så svänger man handen på spelet
Värkligen inte :P
↗ till inläggetdet kommer inann jul! och kontrollerna e ass häftiga! om man t.e.x kör starwars och man e en jedi så svänger man på handen då så svänger man handen på spelet
Suck... det kommer inte innan jul. Det kommer under år 2006.
↗ till inläggetJag har läst att nintendo skulle komma ut med mycket ny information om Revolution på E3 som är i maj. Så Revolution kommer nog tidigast i juni. Det dröjer alltså ganska länge... :unsure:det kommer inann jul! och kontrollerna e ass häftiga! om man t.e.x kör starwars och man e en jedi så svänger man på handen då så svänger man handen på spelet
Ja det gör det nog i Japan kommer det i maj!
↗ till inläggetÄr det någon som vet när Revolution kommer till Sverige?
ps Tycker att Revolution ser konstig men cool ut
Jadu, exakt såhär konstig ser den ut
http://www.cdrinfo.com/images/uploaded/Nintendo_Revolution3.jpg
men min kompis säger att det finns tre olika kontroller till den så alla tre funkar till revolution e det sant..??? för jag har sett tre olika kontroller
Det kommer en kontroll som man kan sätta ihop med en annan så den blir som en vanlig gamecubekontroll.
Bra vaa??!!
tror knappast att det kommer nått gamecube 2 :P