är det nån mening att vara med i den klubben?
Nintendo Club
Nej, absolut inte nu! klubben var helt ok förut, men nu e den bara skit
Kanske inte så bra att ta detta i GameCube forumet. Men det beror på om man vill ha tidningen. Annars är det inte så värt.
Jag tycker Cn är bra. Det kostar ändå bara typ 129 för 1 år och dessutom får man en sak när man blir medlem.
vad får man?
↗ till inläggetvad får man?
Ja fick Zelda Collectors Edition :D
Jag med :lol: .
Och det kan jag säga är värt för mig iaf mycket mer än 129. Speciellt eftersom det inte går att hitta typ nån annanstans och jag älskar Zelda-spelen.
Fast det är olika hela tiden.
↗ till inläggetfår man en spel?? coolt! men är det till camecube? är det ett demo?Jag med :lol: .
Och det kan jag säga är värt för mig iaf mycket mer än 129. Speciellt eftersom det inte går att hitta typ nån annanstans och jag älskar Zelda-spelen.
Fast det är olika hela tiden.
The Legend of Zelda: Collector's Edition är ett special Zelda spel som innehåller The Legend of Zelda (NES), Zelda 2: The Adventure of Link (NES), The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) och The Legend of Zelda: Majora's Mask.
Det innehåller också ett demo av The Legend of Zelda: The Wind Waker och även en del trailers.
Spelet är även till GameCube ja.
Ja men Collectors Edition var för typ 2 år sen.
Ibland får man filmer också. Spelen är oftast såna man inte kan köpa i affärerna t ex Zelda Collectors Edition eller Pokémon Box Ruby/Sapphire.
jaså längtar till jag ska börja prenumera. väntar på att mamma ska få lön så ska jag börja!
Jag ska nog också börja!
kan dom inte göra ett forum för bara snack om nintendo, för jag visste inte var jag skulle skriva detta. så snälla anmäl mig inte
På vilken sida kan man bli medlem då??? jag skulle gärna bli det om man får ett spel med :D Och jag måste skaffa mer spel har bara 2 st :( :(
Jag köpte Game Cube för 3 veckor sen och här är mina spel :
Rogue Ops
Mario Kart: Double Dash = Har varvat det redan :D
hallå? nån mer som premunumerar?
jag har varit medlem där sedan 1998 och jag älskar klubben och tidningen fortfarande
vad fär man om man är med?
en tining varannan månad och och spel i första tiningen
↗ till inläggetNej, varje månad. Men den har blivit tunnareen tining varannan månad och och spel i första tiningen