💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Club

31 svar · startad

är det nån mening att vara med i den klubben?

Nej, absolut inte nu! klubben var helt ok förut, men nu e den bara skit

Nivå 2 · Novis

Kanske inte så bra att ta detta i GameCube forumet. Men det beror på om man vill ha tidningen. Annars är det inte så värt.

Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker Cn är bra. Det kostar ändå bara typ 129 för 1 år och dessutom får man en sak när man blir medlem.

vad får man?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

vad får man?

Ja fick Zelda Collectors Edition :D

Nivå 6 · Fuskare

Jag med :lol: .

Och det kan jag säga är värt för mig iaf mycket mer än 129. Speciellt eftersom det inte går att hitta typ nån annanstans och jag älskar Zelda-spelen.

Fast det är olika hela tiden.

10 Dec 2005
↗ till inlägget

Jag med :lol: .

Och det kan jag säga är värt för mig iaf mycket mer än 129. Speciellt eftersom det inte går att hitta typ nån annanstans och jag älskar Zelda-spelen.

Fast det är olika hela tiden.

får man en spel?? coolt! men är det till camecube? är det ett demo?
Nivå 2 · Novis

The Legend of Zelda: Collector's Edition är ett special Zelda spel som innehåller The Legend of Zelda (NES), Zelda 2: The Adventure of Link (NES), The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) och The Legend of Zelda: Majora's Mask.

Det innehåller också ett demo av The Legend of Zelda: The Wind Waker och även en del trailers.

Spelet är även till GameCube ja.

11 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare

Ja men Collectors Edition var för typ 2 år sen.

Ibland får man filmer också. Spelen är oftast såna man inte kan köpa i affärerna t ex Zelda Collectors Edition eller Pokémon Box Ruby/Sapphire.

jaså längtar till jag ska börja prenumera. väntar på att mamma ska få lön så ska jag börja!

12 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

Jag ska nog också börja!

kan dom inte göra ett forum för bara snack om nintendo, för jag visste inte var jag skulle skriva detta. så snälla anmäl mig inte

13 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

På vilken sida kan man bli medlem då??? jag skulle gärna bli det om man får ett spel med :D Och jag måste skaffa mer spel har bara 2 st :( :(

Jag köpte Game Cube för 3 veckor sen och här är mina spel :

Rogue Ops

Mario Kart: Double Dash = Har varvat det redan :D

HÄR här står det hur man blir det! :rambo:
18 Dec 2005

hallå? nån mer som premunumerar?

21 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

jag har varit medlem där sedan 1998 och jag älskar klubben och tidningen fortfarande

28 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

vad fär man om man är med?

29 Dec 2005

en tining varannan månad och och spel i första tiningen

↗ till inlägget

en tining varannan månad och och spel i första tiningen

Nej, varje månad. Men den har blivit tunnare

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in