Pappa berättade att det var en inbyggt gyro som märker av åt vilket holl "kontrollen" lutar, och saker som märker höjd och sånt innbygt... (Sry, NesseN.. :P)
Tänk att få svinga ett laser-svärd med den kontrollen! <3
Pappa berättade att det var en inbyggt gyro som märker av åt vilket holl "kontrollen" lutar, och saker som märker höjd och sånt innbygt... (Sry, NesseN.. :P)
Tänk att få svinga ett laser-svärd med den kontrollen! <3
Ja tycker att den verkar grym.Fast vem vet de kanske bara e kul ett tag o sen villa man bara slänga den i väggen lr nåt.
Kan den verkligen hålla länge egentligen?
Det är iallafall snygga färger på dem.Det skulle vara bra om man kunde spela Gc spel till revolution!
Man kommer kunna spela GC-spel på Revolution.
Jag tror på att Rev kommar bli bra. Och jag tror att kontrollen kommer vara skön. (Den måste inte se ut som en banan för att va bra).
Grymt! :cool:
den ser inte så bekväm ut
Verkar iallafalla vara bekvämare än playstation 3 handkontrollerna!
Tycker inte att vi ska kommentera hk innan vi har spelat med dem, som sagt jag tror inte att stora företag som Sony,Nintendo skulle göra 'osköna' handkontroller..
Plocka upp eran tv/dv/video fjärkontroll, och vifta lite i luften med den. Om ni tycker att det är obekvämt, så tycker ni nog oxå att Rev's hk blir obekväma
den ser hmm speciell ut...
↗ till inläggetPå ett bra sätt!den ser hmm speciell ut...
skit usel.
Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!"
↗ till inläggetNintendo gör inga fjärrkontroller!skit usel.
Jag hoppas verkligen hela Nintendo går i konkurs, de skulle va så härligt att se er fanboys komma o grina "WAAAAAAAAAAH! WAAAAAH INGE MER ZELDA ELLER FJÄRRKONTROLLER!"
↗ till inläggetskit usel.
GÅ o kolla deras så kallade kontroller till NRn då.
2 siamesiska fjärrkontroller!
Ja men det är spelkontroller!
Är det någon som kan skicka en länk med ps3' handkontroll (bild) ?
↗ till inläggetÄr det någon som kan skicka en länk med ps3' handkontroll (bild) ?
tänk på en lång banan, korsa den med en bomerang så den blir mer cirkel-aktig. sen färga den blå o koppla i lite knappar.
↗ till inläggetHär!Är det någon som kan skicka en länk med ps3' handkontroll (bild) ?
http://images.google.se/imgres?imgurl=http...hl%3Dsv%26lr%3D
du kaktus-killen
vi får väl tycka om nintendo om vi vill! om du tycker om xbox ska vi gå till dig och säga att xbox e jääte stort att feta kontroller och att det hackar så fort man rör sin tumme???
Don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you by experience.
kontrollen är annorlunda och jag tror det är vinna eller försvinna som gäller för nintendo. själv hoppas jag på vinna eftersom både sony och microsoft verka fullständigt inkapabla att göra spel som ex. meteos.
vi aldrig glömma att när nintendo introducerade den analoga spaken tyckte folk ungefär samma sak som dom gör idag om rev-kontrollen, och vi vet ju alla hur det gick med den analoga spaken, kopierad av alla :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in