💬
Logga in
Fuska.se

Habbomynt

37 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan det är nu uttdelning av mina habbo möbler jag ska sluta på habbo hotel :kung: är rik som en :kung: på habbohotel men om du söker mina möbler skriv då till mig! :cool:

edit: §1:23, §1:4

Senast ändrad:

22 Jan 2006
↗ till inlägget

Hejsan det är nu uttdelning av mina habbo möbler jag ska sluta på http://www.habbohotel.se/  :kung: är rik som en :kung: på habbohotel men om du söker mina möbler skriv då till mig! :cool:

Jag vill ha möbler
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hejsan det är nu uttdelning av mina habbo möbler jag ska sluta på http://www.habbohotel.se/  :kung: är rik som en :kung: på habbohotel men om du söker mina möbler skriv då till mig! :cool:

§1.4

ta det nån annanstans. det här är PS2 forum!

Nivå 9 · Veteranfuskare

*flyttar*

Nivå 7 · Fuskare

:meddum: jag vill ha habbomynt

Nivå 4 · Lärling

Ge mig alla dina möbler.

Annars :angry:

Nivå 5 · Fuskare

jag kan gärna ta dina stuff

ja kan ta dom ja e ändåså i habbo hela tiden :student:

23 Jan 2006

...>_> eh...hörrni...det finns sidor som ger ut möbler...Fråga mig för jag tjäna mynt och mkt coola möbler..OCH JAG BLEV SKIT GLAD ...=)

24 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

Jag vill ha heter Voldes

27 Jan 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

...>_> eh...hörrni...det finns sidor som ger ut möbler...Fråga mig för jag tjäna mynt och mkt coola möbler..OCH JAG BLEV SKIT GLAD ...=)

Du gissa vad dem gjorde med mig

dem tog alla mina möbler var enda en plus om man går in på dem andra sidorna måste man visa för hela sidan så alla kan se :meddum:

29 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

:blink: är det sant så snälla ge mig jag har spelat länge och det ända jag har är 2 pallar och 1 kaktus.så snälla jag heter xivar-2 snälla hjälp mig!!! :( alla hyklade mig dom är----------->>>>>> :evil: onda!!!

30 Jan 2006
Nivå 7 · Fuskare

2 pallar och en kaktus ehh..ok

Jag tjänade typ 3hc soffor på en dag :P om du känar många möbler så fixa ett jobb och lön ställe jag känade mycket på det

1 Feb 2006
Nivå 4 · Lärling

Omg.. Jag är fattig jag har vunnit 30mynt och 1 rödsittkudde och jag har bara 1dubbelsäng, 1bord, 1tv,1 affish och många pallar.. Snälla ge mig..

2 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ge hit och ge dit! :angry: Sluta å tigg igår såg jag en massa habbos som stod i kö för att få varsin stol. Så lågt sjunker inte jag (men jag stod kön för att retas lite...).

Nivå 4 · Lärling

... Jag skämtade jag tiggde alldrig ...

Nivå 5 · Fuskare

Har bara ett zink soffbord som jag vunnit i race så jag behöver verkligen möbler om jag kan få?

3 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

... Jag skämtade jag tiggde alldrig ...

Okej, bra :). Jag gillar inte att man tigger om saker som inte finns.

Nivå 7 · Fuskare

^^jag har bara 2möbler^^

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

^^jag har bara 2möbler^^

jag har rätt mycket saker , Jolly23 heter jag. Kan tänka mig att sälja habbo skaer för runescape skaer/cash. Mvh Zhadow23(på rs)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in