💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

Nej , om han skulle sagt det tidigare så hade jag inte blivit arg på honom.

David är en sån som gärna retas och slåss.

Okej , jag har bestämmt mig, hade gjort dt ett tag. men jag gillar då en tjej, so jag inte vet om hon gillar mig, vissa säger att hon gör dt. men jag vet inte om jag vill tro på dem, för gillar hon inte mig kommer jag bli förkrossad. Men men, tjej ifråga, går i samma klass som mig. vi sitter på de flesta lektionerna, går ofta runt tsmns på skolan, snackar alltid på msn o umgås på fritiden. Och idag , så helt offentligen med resten av klassen så gav hon mej en puss i pannan typ. och just de, när man säger puss låter man som en 11 åring som tror att man e tsmns då, men man brukar inte pussas om dt nte e ngt på g endån va ?

Du lever i ett komplicerat liv, VizzKazz. ;)

Du har faktiskt allvarliga kärleksproblem verkar det som. Du vill kanske inte såra denna tjej som du inte är 100% kär i om du vet att hon kanske är småkär i dig.

Men den tjej som du verkligen tycker om säger de flesta att hon tycker om dig. Varför inte börja få igång ett samtal någon gång då? Det kanske är svårt men vill du ha ett riktigt svar så kan du inte få det från några andra än den person som är 100% säker på att vad som är rätt.

Ta till dig mod, Pojk! För du är ganska ung va? Högstadiet eller Mellan?

Bambi

Mjo Vizzkazz, ta dig i kragen. Ta den tjejen som känns rätt.. Du verkar ju inte ha problem med tjejer som inte gillar dig i vilket fall. Go for it tiger, grrr!

Satt i exakt samma situation som du Vizzkazz. umgicks mycket, fast skillnaden var nog att alla märkte att hon var kär i mig (och jag kär i henne) långt innan jag gjorde det...en av hennes kompisar frågade mig varför jag tog sån tid på mig :) var lite lustigt...nåja jag talade om för henne vad jag kände och nu är vi tillsammans :wub:

9 Feb 2006

En långvarig förälskelse? ;)

↗ till inlägget

Du lever i ett komplicerat liv, VizzKazz. ;)

Du har faktiskt allvarliga kärleksproblem verkar det som. Du vill kanske inte såra denna tjej som du inte är 100% kär i om du vet att hon kanske är småkär i dig.

Men den tjej som du verkligen tycker om säger de flesta att hon tycker om dig. Varför inte börja få igång ett samtal någon gång då? Det kanske är svårt men vill du ha ett riktigt svar så kan du inte få det från några andra än den person som är 100% säker på att vad som är rätt.

Ta till dig mod, Pojk! För du är ganska ung va? Högstadiet eller Mellan?

Högstadiet. hihi, kanske ska lägga in stöten på lördag, hon undrade om hon och jag skulle va då.

D e en tjej som ja chattar me på msn å vi har typ videosamtal å hon tycks gilla mig as mkt...Ja tycker att hon är rätt söt å så...

Men problemet e att hon bor i skåna å ja i väster götland...

Nån som tycker något om vad jag ska göra??

↗ till inlägget

D e en tjej som ja chattar me på msn å vi har typ videosamtal å hon tycks gilla mig as mkt...Ja tycker att hon är rätt söt å så...

Yeah. Det är bara att chansa. Go for it!

10 Feb 2006

I morgon smäller dt.

Tyvär kommer jag inte kunna berätta alla snuskiga detaljer här på fuska, data geeksen kmr bli avis <_< :)

11 Feb 2006
Bambi
↗ till inlägget

I morgon smäller dt.

Tyvär kommer jag inte kunna berätta alla snuskiga detaljer här på fuska, data geeksen kmr bli avis  <_<  :)

:huh: Tror du att du är så häftig nu också?
↗ till inlägget

Tack för dem orden...

Vi e typ ihop nu...

Men ja har sportlov nu å hon nästa vecka

:(

↗ till inlägget

I morgon smäller dt.

Tyvär kommer jag inte kunna berätta alla snuskiga detaljer här på fuska, data geeksen kmr bli avis  <_<  :)

Om jag fâr säga mitt tror jag inte att man ska vara sâ mallig.

Det finns nâgot som heter självförtroende men man behöver inte malla sig för det.

Men hoppats det gâr bra för dig pâ "dejten".

↗ till inlägget

Kan väl ändå besöka henne? Denna vecka hälsar du på henne och nästa vecka då hon är ledig så kommer hon ner till dig. Låter helt fantastiskt. Aja. Good Luck.

VizzKazz: Ja. Som sagt. Men jag tycker inte han är alltför mallig. Vem känner sig inte lite mallig första gången man ska träffa en tjej man gillar. Men sedan då man träffar henne blir en annan femma. 'Malligheten' går över.

↗ till inlägget

Ok,hoppats du har rätt.
12 Feb 2006
↗ till inlägget

I morgon smäller dt.

- borttaget -

Senast ändrad:

Vad ska man köpta till tjejen på alla hjärtans dag?

Jag funderar lite på ett inramat foto med oss tillsammans, eller så köper man 20 röda roser?

Någon som har en annan idé?

20 Rosor passar nog fint. Fast är hon en typ som gillar blommor? ;)

Annars att du tar det du sa först. Ett inramat foto med dig och tjejen. Man ska ju inte överdriva. Och lite choklad på det.

Shacti: Han är nog duktig på att berätta det. Men vad tror du detta ämne går ut på egentligen? Man pratar med andra förstås om kärlek och samlag. Du får gärna berätta om ditt kärleksliv också men annars, håll dig inte i närheten av detta ämne.

13 Feb 2006

Han sa A men inte B. det var det som störde mig.

A & B menas med?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in