ja det är ju hemskt :P
När Grät Du Senast Egentligen ?
Min kusin kan börja gråta ibland, men när en sjuåring är ett svin måste man ta i hårdhandskarna ibland.
tss haha rally ;P du ska se min lillasyrra på 9 år... fy f*n vilken käft hon har ;)
Har inte gråtit på "riktigt" på väldigt länge. Har nästan alltid varit mycket resistant mot smärta, så det blir inte så mycke tårar för min del. Senaste gången jag grät var inte för att jag var ledsen utan för att jag var trött. Hade inte sovit rejält på flera dagar och det började bara rinna ur ögonen.
Jag är väldigt grinig kan jag säga. Däremot så är jag ingen klenis,,.
Jag tror jag grät för 3 veckor sedan när jag fick en basketboll i huvudet efter kört "Terminator" på våran lilla basketplan. Om ni undrar vad Terminator är fråga bara.
ok, vad är det?
När min hund dog. :(
Saknar honom så j*vla mycket.
Minns inte när jag grät sist.
↗ till inläggetdet e skitjobbigt när ens hund dör, jag har varit med om det 4 gångerNär min hund dog. :(
Saknar honom så j*vla mycket.
På julafton...
Å d var för att jag saknade min pappa så enormt mkt...
Jag grät igår när Johnny Cash kysste June på scenen i Walk The Line :(
Jag grät när jag såg en gripande film för ett tag sen.
jag gråter väldigt sällan
↗ till inläggetHåller med,kommer faktiskt inte ihåg senast,tror att det var när jag såg en bra film.jag gråter väldigt sällan
Jag grät i skolan i dag. Ni vet en sådan gråmatta från idrotten? I alla fall ett "par" skulle åka nedför en backe på en gråmatta. Det är jättemånga som bara slänger sig på mattan så det kan hända en del saker. När jag skulle hoppa på så kommer någon bakifrån och typ knuffade mig så att jag trillade. Jag landade på någons huvud med munnen och det började blöda. Sedan trillade jag av gråmattan i mitten av backen och någon annan som trillade av gråmattan landade rakt på mig. :cry:
↗ till inläggetJag grät i skolan i dag. Ni vet en sådan gråmatta från idrotten? I alla fall ett "par" skulle åka nedför en backe på en gråmatta. Det är jättemånga som bara slänger sig på mattan så det kan hända en del saker. När jag skulle hoppa på så kommer någon bakifrån och typ knuffade mig så att jag trillade. Jag landade på någons huvud med munnen och det började blöda. Sedan trillade jag av gråmattan i mitten av backen och någon annan som trillade av gråmattan landade rakt på mig. :cry:
Det måste ha gjort ont.
Hum i skolan idag, men jag gråter ofta.
För om jag börjar skratta, så börjar jag böla, men de e bara jag som flabbar åt dt.
Jag gråter typ aldrig, men jag grät när min kanin dog men det va ett tag sen då.
↗ till inläggetJag grät i skolan i dag. Ni vet en sådan gråmatta från idrotten? I alla fall ett "par" skulle åka nedför en backe på en gråmatta. Det är jättemånga som bara slänger sig på mattan så det kan hända en del saker. När jag skulle hoppa på så kommer någon bakifrån och typ knuffade mig så att jag trillade. Jag landade på någons huvud med munnen och det började blöda. Sedan trillade jag av gråmattan i mitten av backen och någon annan som trillade av gråmattan landade rakt på mig. :cry:
Det är precis vad det gjorde. Men nu är det bara ett skärsår på läppen och nu svider det inte längre eller så.
Jag grät när några i skolan slog ner mig i torsdags. :(