💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Du Göra Om Du Var Odödlig I 24 H.

74 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

jag skulle gå ner till ica och köpa mig en 2 liters cola, sen över till pizzerian och köpa en familjepizza. Gå hem med allt och trycka i mig det. Ladda upp ett par avnsitt Seinfeld i playlisten, lägga mig i sängen, kanske till och med skulle ta en dubbel-portionssnus för att sedan sova.

Är det på något sett häftigt att mucka med polisen? Tycker dom får tillräckligt med skit.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag skulle gå ner till ica och köpa mig en 2 liters cola, sen över till pizzerian och köpa en familjepizza. Gå hem med allt och trycka i mig det. Ladda upp ett par avnsitt Seinfeld i playlisten, lägga mig i sängen, kanske till och med skulle ta en dubbel-portionssnus för att sedan sova.

Är det på något sett häftigt att mucka med polisen? Tycker dom får tillräckligt med skit.

sånt gör man ju ändå

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

exakt, det är vardag för mig... lol

polisen är våra fiender! (mina iaf)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

exakt, det är vardag för mig... lol

polisen är våra fiender! (mina iaf)

Det var som jäsiken, inte en vardag för mig att köpa en familjepizza iallafall. Brukar bli en regular size eller en kebabrulle.

Polisen är mina "fiender" också, om man ska uttrycka sig på det sättet. Men dom gör ju bara sitt jobb och det är bra att dom finns(synd bara att dom har en tendens att dyka upp när man inte vill träffa på dom) Men det betyder ju bara att dom gör ett bra jobb. All respekt åt polisen som till största delen får ta itu med pundare och fyllon.

Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut.

Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser?

(OBS!, Jag vet "varför", men jag tycker det är idiotiskt.)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Polisen gör många många fel... fast det är ju regeringen man ska dömma, alla idoterna där som fattar korkade beslut.

Varför ska tex det finnas lagar för moppar, bilar, cigg/alkohol och åldersgränser?

Hur fungerar ett civiliserat samhälle för dig då? Klart att man måste styras av lagar, visst tycker jag att det finns en hel del dumma lagar. t.ex som att man är myndig när man är 18, tillräckligt gammal för att sitta i fängelse men inte för att handla på bolaget.

Angående att mucka med poliser när man är odödlig. Det är säkert jättesmart, för är man odödlig så är det ju omöjligt för polisen att kasta dig i finkan, eller vänta...;>

EDIT: som du själv säger det är väl inte poliserna man ska skylla på i sådant fall, dom gör bara sitt jobb. Klart att dom gör fel ibland men dom är ju inte mer än människor

Senast ändrad:

omg... om du var odödlig, och de skulle försöka föra dig till "finkan" skulle du inte istället slå ihjäl dem?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

omg... om du var odödlig, och de skulle försöka föra dig till "finkan" skulle du inte istället slå ihjäl dem?

Odödlig betyder inte att man är Hulken. Oavsett om du försöker slå ihjäl poliserna så behöver du inte lyckas. Om polisen är större o starkare än dig, eller om det t.ex är fler poliser så är du ganska chanslös ändå hur mycket du än viftar med nävarna, däremot om du har ett vapen så blir det lättare.

Men säg att du slår ihjäl en polis, eller vem som som helst. Efter 24h så är du ju inte odödlig längre, vad ska du göra då? spring o gömma dig?

MEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd...

Vet inte riktigt vad jag skulle göra.. Kanske åka typ kundvagn högst

upp från någon lång trappa :).. Eller något annat kul.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag skulle nog hoppa ner från nån hög höjd

↗ till inlägget

Vet inte riktigt vad jag skulle göra.. Kanske åka typ kundvagn högst

upp från någon lång trappa :).. Eller något annat kul.

Tycker du sånt är kul... <_<

har ni aldrig kört jackass eller?

men om du skulle kunna göra vad du ville i 24 utan att nått hände efter då?

Nivå 4 · Lärling

om man hoppar så får man ju sånna skador så man dör, fast man dör inte de närmsta 24 timmarna bara

↗ till inlägget

MEN LOL!!!! hur tänker du egentligen... man kan inte bli odödlig... så onödig tråd...

"Ingen tråd är onödig om det finns potential till diskussion."

- Bambi (Nej inte tecknade Bambi från Disney utan en person som kallar sig så).

Erkänn att du är besegrad nu, Xade. ;)

TAcklaren: Man bara ligger med avbrytna ben och muskler men känner fortfarande ingeting av smärtan. Ja. Borde nog tänka sig för innan man gör något. ^^

17 Feb 2006

Debatter ska vara realistiska och ta upp saker som händer i vår vardag, inte löjliga diskussioner om odödlighet... <_<

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #37
↗ till inlägget

Debatter ska vara realistiska och ta upp saker som händer i vår vardag, inte löjliga diskussioner om odödlighet... <_<

Men det är ju roligt...
Nivå 5 · Fuskare

Angående att mucka med poliser när man är odödlig. Det är säkert jättesmart, för är man odödlig så är det ju omöjligt för polisen att kasta dig i finkan, eller vänta...;>

Det är varken häftigt eller smart att mucka med poliser, och ja, det klart man fortfarande kan hamna i finkan. Men jag menade inte att jag skulle gå ut och misshandla poliser. Jag menade mer typ att gå ut och reta dom litegrann, kanske slå nån i solarplexus och sen springa därifrån. Och om dom börjar jaga en så är det ju bara att fortsätta att springa tills de blir uttröttade, eftersom man inte kan känna smärta så borde man heller inte kunna känna av hållet när man sprungit för länge.

↗ till inlägget

Okej, jag ändrar mig. Det finns egentligen ingen anledning till att mucka med poliser. Om man känner för att göra det så kan man ju alltid köra lite gta istället.

18 Feb 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

samma sak som om jag hade 24 timmar kvar att leva... sno massa saker, slå sönder de jag ogillar och så

Villket liv du värkar ha. Eller så har du bara en hjärna som folk inte förstår sig på.

EDIT: Skulle inte göra så mycket. Skjuter man sig I skallen och är odödlig får man ganska fula sår.

Senast ändrad:

18 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Kanse hoppa stunt hopp från ett höghus och vara jätte mallig :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in