💬
Logga in
Fuska.se

Har Du För Mycket Prov I Skolan?

61 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag kan ha up till fyra prov i skolan och det är iriterande!!!!! :angry: <_<

Nivå 12 · Mästerfuskare

Enligt skolverket får man inte ha mer än 2 prov i veckan. Att ha fler bryter mot svensk lag.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har för tillfället ganska mycket prov i skolan och det kan bli lite jobbigt ibland.

Nivå 6 · Fuskare
Har inte så mycket prov just nu, istället har jag mer än en stor uppsatts i veckan.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Enligt skolverket får man inte ha mer än 2 prov i veckan. Att ha fler bryter mot svensk lag.

Allvar?

Man kanske skulle sätta dit skolan sin :zzz:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Vi har inte alls mycket prov i skolan, jag går i 6:an så det är inga stora prov jag har. Det har varit nationella proven och i bland har vi förhör på saker vi har lärt oss. Dessutom har vi glosprov. Men annars är det inga prov, men det kommer att komma… =(

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vi har inte alls mycket prov i skolan, jag går i 6:an så det är inga stora prov jag har. Det har varit nationella proven och i bland har vi förhör på saker vi har lärt oss. Dessutom har vi glosprov. Men annars är det inga prov, men det kommer att komma… =(

Du har ingen aning om vad som väntar dig.

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja går i femman och har sportlov nu, efter sportlovet ska vi börja med nationella prov :(

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Hehe. Nej jag tror inte jag vågar spekulera i det för mycket heller än. Men jag har ju hört de som har flera prov i veckan plus någon uppsats.

24 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

Jag har väldigt lite prov tycker jag... Minns inte när jag hade ett prov senast :)

26 Feb 2006

Jag har snarare för lite prov, men det är ju bra.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har snarare för lite prov, men det är ju bra.

Samma här o ja håller me dig, de e ju s*tbra att inte ha så många prov

alldeles för många

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har ganska mycket prov nu men sedan i trean kommer det att bli soft.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hade förra veckan 3 prov, 2 inlämningarbeten och 3 muntliga redovisningar. usch ja

Jag går i 5:an och har minst 2 prov i veckan! Sjukt!

Har inga Prov. Har haft det dock.

Har dock ungefär 5-7 inlämningsuppgifter som jag ska skriva unde sportlovet. Ack så förbenat jobbigt det är. Men det är något jag egentligen gör frivilligt.

Nivå 5 · Fuskare

har just haft 2 dagars matte prov.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja, om du inte förväxlar det med större läxförhör.

I vår skola får vi ha max 2 prov och ett större läxförhör i veckan. Alltså 3 prov i veckan, och vi får bara ha 2 på en dag.

Det gör att det blir ganska stressigt vissa veckor, för alla ämnens prov brukar komma ungefär samtidigt... :(. Det är jobbigt.

1 Mar 2006

Flera prov i veckan,men det är kul. :)

Vi har nationella proven. :D *försöker se mallig ut*

(Men har Mellanmjölk blivit moderator?!Har jag inte märkt det förrens nu!)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in