↗ till inläggetganska ofta. Maten är oftast ganska god. Utom när bambatanterna får för sig att göra kulenariska expriment.... Chocklad i chiligrytan är ingen hit. Tro mig
Choklad i chiligrytan? Det låter väldigt äckligt.
↗ till inläggetganska ofta. Maten är oftast ganska god. Utom när bambatanterna får för sig att göra kulenariska expriment.... Chocklad i chiligrytan är ingen hit. Tro mig
Choklad i chiligrytan? Det låter väldigt äckligt.
det är det också
Jomen självklart. Våra tanter lagar så god mat så.
Falukorv med Makaroner. Det är något alldeles extra. (Kan bero på att jag bor i Falun.) Men jag äter alltid i skolan, men om det är något ohyggligt vidrigt så äter jag några mackor och köper mig en pirog senare.
4 dar i veckan typ... dem gör aldrig god mat, så de enda vi får som e gott e knäcke bröd... o de e ju knappast gott...
vi brukar mest hoppa över maten, och sen på rasten gå upp till kiosken och köpa lite godis... egentligen får vi de inte, men vägen vi tar har lärarna inte en aning om ^^
I princip aldrig.
Jag äter aldrig där matanterna har inga hanskar och inge hårnät och så har dom jätteskabigt hår som man altid hittar i maten. Alla bara vräker i sig maten som grisar och det finns vissa som inte tvätar händerna och ibland bara tar dom i maten med händerna och läger på tallriken. Dom andra bara säger att dom tog ju inte i maten dom är kvar. Och maten är ochså av sämsta kvalite. Jag är typ den ända där som inte är en gris.
Brukar äte typ 3-4 dagar i skolan :) det händer ju dock att jag äter alla dagar & i blan äter jag mindre´.... det hela beror på vilken mat de är
Jag äter varje dag på skolan...men om det inte är någon god mat då äter jag inte.
Jag äter bara 4 dagar i veckan. Anledningen till det är att jag slutar så tidigt på fredagar, så jag äter hemma istället...
varje dag
vi måste äta varje dag i matsalen vi får inte gå någon stans :angry:
Jag äter altid i skolan, oftast ialla fall.
4-5 dagar. Lokal-kebabstället är gott :roll:
Äter i matsalen varje dag förutom när det står någon hel-sjuk maträtt på matsedeln.. annars går man till kaffeterian och köper sig en Kexchoklad och slänger i sig en burk cola ibland för att hålla sig vaken.
oftast varje dag det kan hända att jag hoppar över lunchen på fredagen om det är allt för dålig mat, för jag slutar när lunchen börjar på fredagar.
För det mesta finns det saker att klaga på i våran skolmat, t.ex. att köttet är dåligt lagat att riset är stenhårt, att potatisen smakar metall o.s.v.
Typ varje dag..
På fredagar så äter vi ganska sent såom det är god mat så har det hänt att maten har tagit slut och då får vi rester från gårdagen. Då äter jag om det är gott eller så köper jag en macka eller godis med en dricka.
↗ till inlägget:kung: Jora, kebab blire ett par dagar i veckan!4-5 dagar. Lokal-kebabstället är gott :roll:
Jag käkar varenda dag,många i klassen tycker maten e dålig men vaf*n dom överdriver,jag gillar det! :P
Äter varje dag. våran skola är mobbad ochligger i skogen :P
Så vi kan inte köpa nån annanstans ;)
↗ till inläggetÄter varje dag. våran skola är mobbad ochligger i skogen :P
Så vi kan inte köpa nån annanstans ;)
Synd. Min skola ligger i centrum så jag har bara en jättekort bit till McDonald's och till restaurang.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in