Är det bara admin, mellanmjölk och #21 som vet nått om detta ?
Projekt X
↗ till inläggetInget direkt svar...
Du har ingen möjlighet att säga ungefär när det kommer brisera ?
Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;)
Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag.
↗ till inläggetInget direkt svar...
Det kan hända imorgon, det kan hända i helgen, det kan hända nästa vecka, det kan hända någon gång i april, det kan hända i sommar.
Allt beror på hur planeringen hålls och om Mike får några oväntade arbeten.
Det kommer när det kommer helt enkelt. =)
↗ till inlägget^_^Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;)
Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag.
Fusion: Där sprack Utvecklingsgrupp-idén. Eller så skådespelar Rowyn att han inte vet. Det låter som ett mysterium, man kan inte lita på någon. :D
hmm.. det kom en liten fågel och viskade en liten hemlighet i mitt öra...
Vem viskade hemligheten? Och en hemlighet ska man aaaaalltid dela med någon. ;P
Nu börjar jag bli lite rädd :cry:. *Ryser* vad det än är, så låter det otäckt. *Ryser ännu mer* :unsure::wacko:
↗ till inläggetJaja, du försöker bara göra så att vi ska tänka på annat, nej du, du kan inte locka oss med det. ^_^Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;)
Kan det vara möjligt att Admin har anlitat dig ( Som är med i Utvecklingssgruppen ) att göra detta " Projekt X " större och att hålla " Lågan " uppe? :rolleyes:
Mezox: HA! Där hade du rätt ! ^^
Okey..? Projekt X? :blink:
Men ååhhh... jag klarar inte av hemligheter är sjukligt nyfiken..!!! :P Så kan inte nån skicka ett Pm å berätta mer?
↗ till inläggetNu börjar jag bli lite rädd :cry:. *Ryser* vad det än är, så låter det otäckt. *Ryser ännu mer* :unsure::wacko:
Något otäckt? Vad kan vara otäckt? Starta om forumet möjligen.
Men varför skulle de göra något som förstör för andra.
Jag tror det är något bra, som förhoppningsvis gör fuska bättre. ;)
Man kan aldrig veta... Tänk om det hemliga Projekt X går ut på att lägga ner forumet?
↗ till inläggetTror du att t.ex # 21 skulle vara så glad?Man kan aldrig veta... Tänk om det hemliga Projekt X går ut på att lägga ner forumet?
Plus så påstod man att det skulle påverka vissa mer och vissa mindre, ifall forumet läggs ner, så påverkar det alla.
tog bort bilden
MEN, ifall det bara berör vissa medlemmar, varför tar man upp det med alla medlemmar då ?
Ärligt nu, dem som inte kommer att påverkas av detta, kommer ju säkert bli avundsjuka..?
Jag tror ju inte direkt att de har några planer att lägga ner forumet direkt.
många snackar om porr detta ska ju inte handla om detta !
skärp er!
Det var för ganska länge sedan de 3 inläggen om porr visades
ja men jag glömde svara på en inlägg långt bak!
men detta projekt jag fattar inte varför alla är så nyfikna?
är detta jätte speciel projekt?
alla bara gissa vad det är!
Vafa* är detta?