Nja, det berors på hur man definierar Värsta.
Min absolut strängaste och mest raka lärare är oxå min bästa. Hon har en oerhörd förmåga att lära ut, men på ett fruktansvärt tråkigt sätt. Hon är verkligen sjukt tråkig, men på något sätt så lär man sig massor.
Min sämsta lärare är min NO-lärare som är totalt köttad i hela huvudet. Hon är fullständigt blåst. Dels är hon skitful, så man knappt kan titta på henne utan att börja skratta, sen pratar hon nästan i falsett i standardläge och är typ 150 centimeter lång. Hon har frisyr som om hon hade kammat sig med en fläskkotlett, och hon har samma byxor i flera månader.
Och inte kan hon lära ut heller. Hon är dum på riktigt mot elever som har det svårt, och vägrar hjälpa dom. Istället kastar hon ut dom, och vi har kanske 2-3 i vår klass som lär sig något. Och nej, jag har inte problem med inlärning, men jag lär mig ingenting ändå. Hon står och skriver av innehållet i våran lärobok som vi redan har, så måste vi anteckna om det i våran anteckningsbok. Hon är galen i labbrapporter, och varanann lektion har hon med sig sin lilla flicka på typ 3 år. Den är skitjobbig. Sitter och skriker till sina Bob the Builderböcker.
Lärarn går knappt att förklara, ni måste se henne med egna ögon. Döeh.