💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Någonsin Vunnit En Tävling?

31 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Jag undrar om några här har vunnit någon tävling någon gång på t.ex. någon spelbolags hemsida eller något annan sida?

Skriv isåfall vilken sida du vann på och vad du vann.

Jag vann fyra dvd filmer en gång på skräckfilmssidan bloodynews.com fast jag kunde inte få dvd skivorna eftersom de inte kunde skicka till Sverige. Det var en tävling om en grym titel på en skräckfilm och jag vann med titeln Desperately Seeking s*tan.

Nivå 3 · Lärling

Nej,det har jag inte.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, och det kommer jag inte heller..

Nej, har aldrig vunnit.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Haha, jag har vunnit 700 bud på Tradera.com :D

Fast det var inte så ni menade. Nej, jag har inte vunnit nåra utlottningar, eftersom jag aldrig ställer upp. :P

Nej, inte på internet.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #7

Det var den enda tävlingen som jag någonsin har varit med på så det är ju ganska bra.

Nivå 4 · Lärling

Ja, jag har vunnit på en Bingolotto-julkalender :visslar: men inget på internet...

Nivå 5 · Fuskare

Never.

Nivå 6 · Fuskare
Jo Jag vann en Sverige Ryggsäck och en Sverige fotboll på internet . PS: Kommer ej ihåg Hemsidan xS

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej, sånt är bara skit.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, sånt är bara skit.

Har inte du vunnit nån avatartävling ?
Nivå 5 · Fuskare

Nej

Nivå 7 · Fuskare

Nope...

Men min kompis vann en Star Trek VHSfilm på internet för ett par år sedan...å han vann, men han fick inte priset förrens 2 år efter tävlingen hade avslutats XD

Nivå 7 · Fuskare

Nope...

Men min kompis vann en Star Trek VHSfilm på internet för ett par år sedan...å han vann, men han fick inte priset förrens 2 år efter tävlingen hade avslutats XD

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #16

Varför dröjde det två år innan han fick den för?

Nivå 5 · Fuskare

En gång när jag var liten vann jag en zebra ryggsäck. Helt onödigt, men det är den enda tävlingan jag vunnit i mitt liv.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har aldrig vunnit, beror på att jag aldrig deltar i sånt. =\

Nivå 5 · Fuskare

Naej min syrra vann ett silvrigt PS2 med narniaspel typ den 15 Mars

Nivå 7 · Fuskare

ville va med i gb glass's tävling förra sommaren om en ipod shullfe 512mb, oså "råkade" jag vinna...

oså har ja vunnit någr avatartävlingar :P

men jag deltar typ aldrig i internettävlingar...

mp3 spelaren fick min kusin eftersom jag redan hade en 1gigare och min kusin hade ingen ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in