Hej jag vill veta avr ajg hittar larvitar jag får alldrig svar så snälla svara mig denna gång :( :( :( :unsure: :unsure:
omg ingen har svarat på en hel dag :angry:
Hej jag vill veta avr ajg hittar larvitar jag får alldrig svar så snälla svara mig denna gång :( :( :( :unsure: :unsure:
omg ingen har svarat på en hel dag :angry:
Mt. Silver.
vem lr vad e det da förklara det lite närmare pls
↗ till inläggetvem lr vad e det da förklara det lite närmare pls
när du klarat elite fyran så öppnas ju två vägar höger och vänster i victory road och går du vänster där kommer du till mount silver och därinne finns han (visst är det rätt va?) han är i lvl 20 och ja, är rolig att ha :P
ehm!är det inte fel du säger? är det inte att man ska klara först alla 16 gym som finns på bägge sidorna vet ej vad dom heter! sen öppnas den åt vänster men från början öppnas den åt höger när man kommer till först till brock sen den gymet som nere där man går! men sen när man klarat alla gym då ska man till proferson och berätta att man har alla så sen kan man gå till M.silver!
men var ligger viktory road?????
Grottan till Elite 4.
Viktory Road är biten innan Poké-ligan
japp det är rätt!! :gitarr: :kung:
ookej ligger den i grottan (asså vitktory road?)
↗ till inläggetaa det gör det!ookej ligger den i grottan (asså vitktory road?)
För att komma till mt.silver måste du prata med proffesor.OAK i KANTO
Jag förstår verkligen ingeting vad grabben vill
ligger inte "korsningen" precis innan victory road grottan?
:huh:
nr du klarat all 16 gym ska du snacka med prof.Oak då får du ett pass till MT.Silver
När du har pratat med Oak kan du fara till staden ovanför Pallet, där sista gymmet är. Gå till vänster så kommer du till en korsning inomhus. En väg är till Victory Road, en till ligan grottan, en där du komme ifrån och en till Mt. Silver.
är inte victory road och pkmn lig grottan samma sak.
:huh:
↗ till inläggetmm man måste klara alla 16 gymehm!är det inte fel du säger? är det inte att man ska klara först alla 16 gym som finns på bägge sidorna vet ej vad dom heter! sen öppnas den åt vänster men från början öppnas den åt höger när man kommer till först till brock sen den gymet som nere där man går! men sen när man klarat alla gym då ska man till proferson och berätta att man har alla så sen kan man gå till M.silver!
japp. det kan jag :student: intyga.
:huh: ...föresten...är inte japp ett sorts godis?
:o
:D jo det är det :D
↗ till inläggetjapp. det kan jag :student: intyga.
:huh: ...föresten...är inte japp ett sorts godis?
:o
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in