Jag har två lärare jag skulle vilja berätta om. Först är det Stefan som är vår träslöjdslärare egentligen, men vi har honom i Historia nu också, dessutom har vi honom på alla fredagar. Gör man minsta lilla så får han världens utbrott. Jespers mobil ringde en gång, och han ba skrek ut typ "Stäng av mobilen, jag undervisar här.", sedan åkte han ut från klassrummet. Jag råkade ramla på en stol vid lunchen två gånger, och då(när det var rast) bad han mig sitta kvar. Han frågade varför jag höll på som jag gjorde, och jag hade inte någon vettig förklaring så tog han upp mig till ett klassrum där han fick ett utbrott på mig typ. Dessutom favoriserar han folk, till exempelt har han sagt till Hannes i min klass att han är typ hans favoritbarn i slöjden. Ber dessutom alltid en annan kompis göra en massa saker åt honom osv. osv.
Sedan är det en lärare som heter Anders. Han går runt och slår folk som han inte gillar. Jag vissalde till exempelt lite i skoltrappan och han sa att jag skulle hålla tyst, jag fortsatte vissla med en lite tystare ton och då smäller han till mig på bröstet. Dessutom har han slagit Hampus på nosen och Katja på smalbenet, sedan var det någon till..